A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500 (2007)

500 1.3 Mjet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon és sajnos olasz

Szöveges ítélet

Teljesen beleszerelmesedtem az új 500-as formájába, és miután előző két autómmal megjártam, szerettem volna egy meghibásodásra kevésbé hajlamos ( = újabb ) autót venni, így esett a választás egy fehér FIAT 500-ra. Első tulajdonos, valós kilométer, utcán tárolt de ez nem nagyon látszott rajta, belül makulátlan állapotú 1.3-as diesel.

Az első három évünk nagyon harmonikusan, boldogan, idillikusan telt. Gyönyörű volt,az all-in-one kilométeróra telitalálat, az autó tökéletesen tette a dolgát, nem volt nagyon alkalmas a száguldásra ( de azért az M0-án háromszor is lefényképeztek 95-el a 80-as táblánál ), iszonyú takarékos ( városban 4-4.5, autópályán 5-6 között evett stabilan ), állati jó hangcucc volt benne gyárilag, egy élmény volt vele minden kilométer. Utazni két embernek teljesen jó volt, két nagy hátrányát éreztem három év után : kicsi volt a tank, csak 500 km-t tudott elmenni egy töltéssel, illetve autópályán nagyon hiányzott belőle a tempomat.

Elektronikai hibák két év után kezdtek előjönni, cserélni kellett a hátsó ablaktörlő végálláskapcsoló-kábelét, lámpákkal volt gond, illetve random hibaüzeneteket és villogást tolt mindig a kilométeróra, ez teljesen normális egy olasz autónál sajnos.

Még ma is meglenne ha 77000-nél nem szakadt volna a vezérműlánc. 80-nal pár ezres fordulaton haladva egyszer csak minden leállt és minden kivillant. Gondoltam hogy biztos valami elektronikai hiba de nem. Szerencsére viszonylag közel voltam szüleimhez, bátyám el tudott vontatni egy szervizig. Kiderült hogy vezérműláncsszakadás, kiderült hogy típushiba az első generációs multijeteknél, kiderült hogy bicikliláncnál is vékonyabb a vezérműlánc ezeknél a motoroknál, szóval basszák meg az olaszok, egy szinte új motorról beszélünk.

Szóval kiderült hogy a harmadik választásom is szopás volt megbízhatósági szempontból, eldöntöttem hogy egy Toyota lesz a következő autóm.

Hibalista

- vezérműlánc - hátsó ablaktörlő végállás kapcsoló kábel - lámpák - hibajelzések

Ide hordtam szervizbe

Pappas Szeged

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Prius
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500 2007 (2007)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)