A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500 (2007)

500 Abarth 595C Turismo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cappuccino Matchbox

Szöveges ítélet

Fekete párduc után jöhet a Cappuccino Matchbox :D. A várva várt Abarth.. nagy döntést kellett hozni, GT86 és eközött, mindkettő nagyon tetszik mai napig. Kétség kívül lesz GT86 is, de most erről pár szót.
Netről volt kinézve, télen kabriót venni nem rossz ötlet, nagyon jó árban kaptam meg, 0 problémával, kevés kilométerrel. az 595C azt jelzi hogy erősebb verzió és Cabrio, a Turismo pedig a 160 lovas volt az akkori modellben, a Competizione pedig 180.
Bicolor, felül Cappuccino krémszín, ugyanolyan bőrtetővel, alul pedig valamilyen zöldes, fekete 17es felnikkel.
Sport mode-ban visszalő, amire vágytam mindig is.. a rotyogásra. 3ezer fölött ugyanúgy megugrik az ereje mint a többi fiatnak, csak ez robban, nem gyorsul :)) halálijó érzése van. pont ezer kilogramm, ehhez elégséges a 160 kanca. Utakon senkinek semmi esélye nem volt... motorosok mögött hegyen fel 160-170 nél lámpáztam hogy álljanak félre :D tökjó érzés 5ös F10 BMWket elhagyni, 200nál látni, hogy nem érnek utól. Piros bőr ülések tovább vadítanak :D Digital TAcho sport módban átvált pirossá, rpm helyett a gázpedál lenyomását mutatja minél jobban taposom annál jobban ugrik a "tű". és középen a kocsit mutatja és a 4 oldalán a G erőt méri, amit persze kanyarban nem lehet figyelni mert nem látom az utat akkor.
Kanyarban nagyon stabil, ami igaz, elveszi a gázt. Laptimingon látszik is az eredménye. Ehhez viszont körforgalom vagy hajtűkanyar kell. De ugyanez van a Punto Sportingoknál is, kanyarban ha érzi hogy tolná az orrát elveszi a gázt. Volt hogy úgy elvette, majd lefejeltem a kormányt. Na de Abarthnál már nem volt ilyen, mert nem mertem olyan sebességgel belemenni, ugyanis annyira feszes és stabil kanyarban, hogy egyedül kigyorsításnál érzik ez a probléma. Kanyar közepéig belegurulsz simán olyan sebességgel hogy repülsz ki a kocsiból.
A kocsin nagyon sokan csodálkoznak, városban nemigen veszik észre, nem feltűnő, csak annak aki ismeri, értékeli. Hosszúban viszont mikor megelőzök pár tdi hőst, bizony nagyon sokan kacagnak a tükörben visszanézve láttam sokszor, hogy nézik mi a FFF ez? hogy megy így? s kacagnak. mikor 160nál kiálltam előzni 1 gyufásskatulyával ugyanúgy átnéznek és röhögnek h wtf?
Ezt szerettem a legjobban a kocsiban.. a boldog pillanatok. Kabrioként pedig dupla élmény friss levegőt szívni, rotyogást hallgatni, rallyzni. Tiszta élmény minden perc. 190centimmel a bőr tető miatt pont befértem. A nem Kabrió változat viszont lehet már nem lenne kényelmes a fejemnek, nem tudnám kihúzni a hátam benne.
Miért adtam el? Családos apucika lettem, kellett valami nagy. Jött is az Alfa 159 TBI Turismo. "Piros mérgeslimuzin"

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Punto Evo Következő autója? 159 TBI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500 2007 (2007)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)