Cappuccino Matchbox
Szöveges ítélet
Fekete párduc után jöhet a Cappuccino Matchbox :D. A várva várt Abarth.. nagy döntést kellett hozni, GT86 és eközött, mindkettő nagyon tetszik mai napig. Kétség kívül lesz GT86 is, de most erről pár szót.
Netről volt kinézve, télen kabriót venni nem rossz ötlet, nagyon jó árban kaptam meg, 0 problémával, kevés kilométerrel. az 595C azt jelzi hogy erősebb verzió és Cabrio, a Turismo pedig a 160 lovas volt az akkori modellben, a Competizione pedig 180.
Bicolor, felül Cappuccino krémszín, ugyanolyan bőrtetővel, alul pedig valamilyen zöldes, fekete 17es felnikkel.
Sport mode-ban visszalő, amire vágytam mindig is.. a rotyogásra. 3ezer fölött ugyanúgy megugrik az ereje mint a többi fiatnak, csak ez robban, nem gyorsul :)) halálijó érzése van. pont ezer kilogramm, ehhez elégséges a 160 kanca. Utakon senkinek semmi esélye nem volt... motorosok mögött hegyen fel 160-170 nél lámpáztam hogy álljanak félre :D tökjó érzés 5ös F10 BMWket elhagyni, 200nál látni, hogy nem érnek utól. Piros bőr ülések tovább vadítanak :D Digital TAcho sport módban átvált pirossá, rpm helyett a gázpedál lenyomását mutatja minél jobban taposom annál jobban ugrik a "tű". és középen a kocsit mutatja és a 4 oldalán a G erőt méri, amit persze kanyarban nem lehet figyelni mert nem látom az utat akkor.
Kanyarban nagyon stabil, ami igaz, elveszi a gázt. Laptimingon látszik is az eredménye. Ehhez viszont körforgalom vagy hajtűkanyar kell. De ugyanez van a Punto Sportingoknál is, kanyarban ha érzi hogy tolná az orrát elveszi a gázt. Volt hogy úgy elvette, majd lefejeltem a kormányt. Na de Abarthnál már nem volt ilyen, mert nem mertem olyan sebességgel belemenni, ugyanis annyira feszes és stabil kanyarban, hogy egyedül kigyorsításnál érzik ez a probléma. Kanyar közepéig belegurulsz simán olyan sebességgel hogy repülsz ki a kocsiból.
A kocsin nagyon sokan csodálkoznak, városban nemigen veszik észre, nem feltűnő, csak annak aki ismeri, értékeli. Hosszúban viszont mikor megelőzök pár tdi hőst, bizony nagyon sokan kacagnak a tükörben visszanézve láttam sokszor, hogy nézik mi a FFF ez? hogy megy így? s kacagnak. mikor 160nál kiálltam előzni 1 gyufásskatulyával ugyanúgy átnéznek és röhögnek h wtf?
Ezt szerettem a legjobban a kocsiban.. a boldog pillanatok. Kabrioként pedig dupla élmény friss levegőt szívni, rotyogást hallgatni, rallyzni. Tiszta élmény minden perc. 190centimmel a bőr tető miatt pont befértem. A nem Kabrió változat viszont lehet már nem lenne kényelmes a fejemnek, nem tudnám kihúzni a hátam benne.
Miért adtam el? Családos apucika lettem, kellett valami nagy. Jött is az Alfa 159 TBI Turismo. "Piros mérgeslimuzin"
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Punto Evo | Következő autója? | 159 TBI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
