60+100% ABARTH!!!
Szöveges ítélet
A 60% mellé már megvan a 100, fekete, cabrió,monza kipuf, sabelt hokedlik, eszelős hang, gyorsulás,ragad a betonra, imádom!
Minden létező, rendelhető extra benne, még a téli garnitúra is gyári alukon. Beszabehu. Az elődjéhez viszonyítva ( szintén abarth cabrio de monza,sabelt nélkül és kisebb teljesítmény ) ég és föld. Nem gondoltam ekkora különbségre, a digók vmit nagyon tudnak ill nem felejtettek el ! Már nagyon régen kezdődött az Abarth kór...kis polák Abarth tuning, az első TC s tesztben szereplő új 500 as voltak az előzmények nálam. 2010-ben olaszországban ültem először Abarth 500 ban és már akkor jeleztem a nejemnek, hogy nekem feltétlen szükségem van erre. Emlékszem az ezt követő kérdéseire, amik teljesen érthetőek voltak, figyelembe véve az akkori autóinkat ( audi tt 3.2 v6, lexus rx 400h, porsche carrera 911 )!A mai, számítógépes motorhang generátoros, villanyautós világban egy kuriózum az autó.
Úgy gondolom, megvagyok, hazaértem, befejeztem stb. Ezt a kocsit nem adom el, babusgatom, megadok neki mindent, mert megérdemlem, mert megérdemli. Köszönöm itáliai autó építők, köszönöm Robi és Csabi ( autó kereskedő barátaim ) !
Hibalista
- Még semmi de felkészültem
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8388607 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Minden | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
