A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Inkább járok ezzel, mint gyalog :)

Szöveges ítélet

Az autót körülbelül 4 hónapja vásároltam Budapesten, de többet tudnék róla mesélni, mint más egy sokkal régebben vásárolt autójáról. Ott kezdődött, hogy a hazaúton már lerobbantunk, körülbelül fél úton, 40-50 km-t huzattuk. Még haza sem értünk, az út mentén gyakorlatilag 80% felújítottuk a gyújtást, aminek a későbbiekben mint kiderült, nem igazán volt haszna. Nem igazán értünk rá hétköznapokon szerelni, de 1-2 hét alatt rájöttünk, hogy ha jó a gyújtás akkor valahol máshol lehet a bibi. Levettük a hengerfejet, becsiszoltuk a szelepeket (be voltak égve) és vettünk egy új kipufogó szelepet is, mert repedt volt az egyik. Azt hittük megcsináltuk, körbehúztuk kétszer az utcán, de nem indult el. Végig mondogattam, hogy a vezérlés lesz, végül szétszedtük, és kiderül, hogy át volt ugorva, még örültünk is, hogy nem vert bele a szelep a dugattyúkba. Egy komplett szett (2 lánckerék és a lánc) nevetségesen olcsó hozzá, 3000 HUF alatt van újonnan. Végre elindult az autó. Eleinte nem ment, már a sokadik karburátor beállítással teszteltük, 9 liter körül fogyasztott de 60 fölé nem gyorsult. Nagyon lassan jöttünk rá, hogy a megszakítóhézagot kell nagyra állítani, és ettől ment, viszont még mindig 9 litert fogyasztott. Visszaraktuk az eredeti karburátorát (ami nem pacsálta a benzint) Ezzel 5,2 körülire csökkent a fogyasztás, de a menetteljesítmény nem változott. Sokat kellett állítani a váltót is, mire végre vette a kettest rendesen. Mióta összehoztuk a gépet, még sehol nem hagyott ott. KOPP KOPP KOPP A fogyó alkatrészeket cseréltük: kerékcsapágyak elöl, légszűrő, olaj mindenhol, váltóban is. Izzó még nem égett ki, hála az égnek. Az autó nyáron nagyon melegszik, tehát a 0,20mm; 0,30mm szelephézagok felejtősek, simán kitámaszt a szelep. Egységesen 0,50mm-re érdemes állítani őket, az jó télen nyáron. Így, hogy jó az autó nagyon szeretem, viszont ha átülök egy másik autóba, egyből érezni, hogy mennyi tesztelés és minőség maradt ki szegényből. Nem szeretem annyira a VW-t, de van több is a családban, már egy hasonló korú is nagyon más világ. Szavakkal nem lehet elmondani azt a minőségbeli különbséget amit akkor érzek amikor átülök a Polszkiból a Transporterbe. A MITSUBISHI Lancerünknél ezt még fokozottabban lehet érezni. Annak ajánlom ezt az autót, aki rövid távon utazik A ból B be, szeret szabadidejében szerelni, és olyan autót akar, amihez irreálisan olcsó az alkatrész. Egyelőre ennyit gondoltam, ha eszembe jut valami akkor kibővítem.

Hibalista

- Gyújtás: Elosztófedél, rotor, kondenzátor, gyújtókábelek, gyertyák
- Motor: Vezérmű lánc átugrott, lánckerekekkel együtt csere. Szelepek beégtek, áteresztettek. Szelephézag állító csavar (himbasorral együtt bontva vettünk egyet potom pénzért) Karburátor (főleg beállítási gondok, úszó csere)
- Kerékcsapágy
- Légszűrő (összetörött darabokra)

Ide hordtam szervizbe

Magunk szereltük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 102000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? SIMSON SR50 - jobb mint gyalog :) Következő autója? SUZUKI Swift Sport 1.6 VVT; (SUBARU Boxer diesel, HONDA diesel)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"A Polák" avagy mit is mondjak?

126 126 P 650 - 1981
1999.11.30 15000   -

"Kispószki" - A "Száguldó erődöm"

126 126 p - 1987
1999.11.30 150000   4,5

126 Porszívó

126 650 E - 1982
2008.02.09 62200   5,0

126P mikell ide még ???? XD O.o -.-"

126 650 p - 1989
2010.09.17 6668   4,0

19 év ny?g és kényelmetlenség

126 650 - 1986
1999.11.30 0   1,0

A "Little-Spider" behálóz Téged is!

126 625 - 1990
1999.11.30 3500   -

A (el)romlás virága

126 126P 650E - 1988
1999.11.30 4827   5,0

A kicsinek kicsit!

126 652 E - 1990
1999.11.30 3422   -

A kis zöld szörnyetegem

126 650E - 1978
1999.11.30 6000   5,0

A kisautóm

126 650E - 1984
1999.11.30 30000   -

A kispocki...

126 650E - 1984
1999.11.30 95000   -

A legkisebb Gran Turismo :)

126 650E - 1990
1999.11.30 3   4,0

A legkisebb hátsókerék hajtású, farmotoros sportau

126 650E - 1988
1999.11.30 30000   5,0

A lengyel Ferrari

126 p - 1988
1999.11.30 100   -

A lengyel WRC

126 126P - 1987
1999.11.30 1000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)