Az olcsón fenntartható keleti kisautó
Szöveges ítélet
na szóval: nekem három kispókom is volt és azt kell hogy mondjam, vételnél egyre kell odafigyelni: lehetőleg autóhoz némiképp értő férfi nézze meg, és semmiképp nem szabad nagyon lepukkant óótót venni "ááá, eztet szaré hugyé megcsinálom, meg kúrva egyszerű" felkiáltással, mert ügye ez is lényegében autó és mondjuk egy motor generált nem annyira könnyű a parkolóba megcsinálni....
na de visszatérve a lényegre, nekem ez a 4. kispókom. az első kettővel nagyon befaragtam, a harmadik über király volt (csak eladtam mert nekem nagyon kellett nagyobb autó persze nagy fogyasztással is és persze azon is túltettem mert nem bírta a pénztárcám)
ez a negyedik is jó, csak tényleg az van hogy olyan vegyen ilyen kisautót aki 1. nem egy beleülök és megyek típus, hanem tudja és akarja is olykor szervízelni, 2. nem vár el sok mindent ettől a gyártmánytól, csak max. annyit hogy aránylag olcsón eljusson a-ból b-be.
amúgy tényleg igaz hogy az ilyen autóknak lelkük van (sztem minden régi verdának) és ki kell ismerni a típusra jellemző ismérveket (váltó kezelése, motor teljesítmény, stb...) és ha ez megvan, akkor nem lehet akkora probléma.
végítélet: mivel én gyakran szervízelem a sajátomat és szeretem is az ilyen autókat, abszolut nem bántam meg hogy megvettem és használom.
a sok sznoboskodó, a fizetését az autójára költő idióta meg tehet egy szívességet....
Hibalista
- első kerekeknél a csapágyak, függő csapszegek
- hardli tárcsa
Ide hordtam szervizbe
jómagam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 82000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 400 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 120l | Következő autója? | talán suzuki |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |