Gyors, tágas sedan
Szöveges ítélet
Az adott autó előélete filmbe illően kalandos volt. Ez most nem vicc.
A típus átmenet a Mercedes és a Fiat korszak között, így a váltó még az előbbiből (NAG1), V6 motor meg az utóbbiból (Pentastar) származik.
Nem izomautó, mint a nagyobb testvérei (R/T, SRT), de a közel 300 LE, 350 Nm dinamikusan mozgatja a nagyon kényelmes, tágas kocsit. A futómú pazar. Az automata váltó csak 5 fokozatú, de jó helyen és időben kapcsol.
Városban falánk. Rövid utakon benyakal 16 litert. Autópályán érzi magát otthon. 130 km/h utazónál 8 liter alatt eszik.
Az enyémben, a kalandos előélet miatt, bukkanóknál zörög valami, amire 2 év alatt se jöttem rá, hogy mi. Ezt leszámítva tökéletes.
Az 5 méteres autóval ne lehet könnyen belesimulni a forgalomba. Nagyon ritka a hazai utakon, mert Európában nem nagyon forgalmazták hivatalosan. Mivel ebben a szériaban még nincsenek animált indexek meg egyéb hókuszpókuszok, viszonylag egyszerű homogonizálni.
Kint olcsó hozzá minden, csak a szállítási idő és a költség jelenthet némi problémát.
Hibalista
- Olajhűtő. (Típushiba a 2014-es Pentastar motoroknál.) 65000 Ft + munkadíj
Ide hordtam szervizbe
AutoHard
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Cruze | Következő autója? | Charger |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
