Kétszer volt japán szemetem - most először és utoljára
Szöveges ítélet
Egy ´88-as Opel Vectrám volt, és 2007-ben úgy döntötem, hogy átépítem az egész autót. Addig meg kellett valamivel járni, és vettem ezt a ganajt. Kipróbáltam, már akkor tudtam, hogy közelébe sincs az 5 évvel előtte gyártott német technikának, de - gondoltam - annyi pénzért biztos jó valamire. Semmi extra nem volt benne, de kajak semmi! Talán az átlátszó ablakok meg a forgó kerekek...
Elkezdtem használni. Viszonylag jól ment, mert ezt a kemény 700 kilós kasznit repítette az egyhármas motor, de végig halálfélelmem volt benne. Se kaszni, se futómű, se nyomaték, semmi! Emelkedőn halott!
Rohadt a hátsó sárvédőív, szétesett a kipuff, minden kátyú után állíttatni kellett a futóművét, a féke egy kalap szar, ugyanannyit evett, mint a 2000 köbcentis, másféltonnás Vectrám, a lábamat nem lehetett semminek nekitámasztani, 80-nál olyan szélzaj volt benne, mint a Vectrában 230-nál!!! Ha csörgött a telefonom, le kellett lassítanom 60-ra, hogy halljam, amit mondanak.
Ezt a fost tényleg csak az dicséri, akinek még nem volt AUTÓJA, csak kocsija.
Két hét múlva meghirdettem, két hónap múlva eladtam a picsába, és én voltam a leboldogabb ember a világon, hogy megszabadultam ettől a nyűgtől.
Kész lett a Vectra, és olyan érzés volt újra egy AUTÓBA beleülni és vezetni, mintha újjászülettem volna.
Senki ne vegyen ilyen trágyát! Inkább gyűjtsetek még egy kicsit, de vegyetek inkább autót!
Hibalista
- Semmi, mert ugye japán, az meg nem romolhat el :D
Ide hordtam szervizbe
Elektronikai szakzseni, karosszéria-lakatos, festő, volt minden
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Maradt a Vectra+Calibra |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |