A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autós népítélet / Daihatsu / Charade (1987 - 1993)

Ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell / Évjárat Időpont Hossz Km Ítélet Ért.
Az összes ítélet egy oldalon

A Totalcar tesztjei a típusról:

  • Törpedízel turbóval és zöld kvarcórával
    Hej, ha annak idején Esztergomban nem Suzuki Swift, hanem Daihatsu Charade összeszerelő-sor épül, ahol egyliteres dízel is kerül az autócskákba! Még annál is több Charade-dal találkoznánk nap mint nap az ország útjain, mint ahány Swift rohangászik rajtuk - pedig abból is van bőven. Ezer köbcenti, dízelmotor, 850 kiló - minden spórolós természetű magyar vágyálma.
  • Végre vidám japánok
    Csinos, szinte már kecses a Terios, ahhoz képest, hogy igazi SUV. De vajon mire elég egy ekkora kocsiban az 1,5-ös benzinmotor?
  • Daihatsu Cuore (2008)
    Frontális és oldalsó ütközésvédelem
    Gázolási rizikófaktor
    Gyermekbiztonsági védelem

A típus népítéleteinek átlaga: 7,0

Daihatsu Charade 1987 Daihatsu Charade 1987

Kapcsolódó anyagok
  • Frontális és oldalsó ütközésvédelem
  • Gázolási rizikófaktor
  • Gyermekbiztonsági védelem

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)