A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Charade (1987-1993)

Charade 1,3 16V 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Japánt is csak keveset futottat!

Szöveges ítélet

2003 szeptemberében a jogsi szerzés vége felé szüleim felajánlottak 400.000 Ft-ot a családi büdzséb?l, hogy keressek magamnak egy használt autót, legyen min elkezdeni az igazi gyakorlást. Elég hamar rátaláltam a dögre - már csak így hívom - pár napon belül meg is vettük 270.000 Ft-ért, a 2. n?i tulajtól, majd elkezdtük feljavítani. Takarítás (n?i tulajhoz képest kritikán aluli módon nézett ki!), központi zár, riasztó (el ne lopják ...!). Els? nálunk töltött tavaszától kezdtem dolgozni, Újpest és Veresegyház közt ingáztam napi szinten. Imádtam. Nagyon jól ment, hamar összeszoktunk. 800 kgjához képest a 95 LE, úgy húzta, hogy hamarosan én lettem az országutak réme. Dehát szinte könyörgött, hogy hadd menjen. Azt gondoltam 15 éves létére a lehet? legjobb boltot csináltam, egészen addig mígnem beköszöntött a tél, a mínuszok és a kisautóról kiderült, hogy nem nagyon komálja a hideget. De azért eljárogattam vele. Aztán egy reggel mikor leértem, g?z ömlött a motorháztet? alól, én meg majdnem elájultam, de inkább megnéztem mi lehet: felforrt a víz. Ebb?l lett a hengerfej tömítés cseréje, amikortól már nem bíztam annyira az autóban, holott el?tte eszembe nem jutott volna, hogy ott hagy valahol. Mindvégig szerencsém volt, vagy el sem indult, vagy pedig hazáig hozott. A hiba elhárításával megint ment minden mint a karikacsapás, felkészítettük a vizsgára, át is ment, majd jöttek a gyújtás problémák amelyek lényegében véve a mai napig (eladása után 2 héttel vagyunk) nem oldódtak meg, legalábbis nálunk. (Ezenkívül meg kell említenem, a Daihatsu váltói kukába valóak, vigyázni kell velük, mert el?bb utóbb pontatlanná válnak, figyeljünk rá, hogy ne számláljuk napi szinten a fogaskerekeket, mert egyhamar a szervízben kötünk ki.) Rengeteget költöttünk rá és végül egy újszer? autó lett a megoldás, mivel ezek az öreg autók (hiába japán, s?t egy bizonyos kor után már inkább hátrány) tényleg olyanok mint az üres kút, csak dobáljuk bele a pénzt, de haszna az semmi, mert mingig lesz valami új probléma. Összegezve a japánok is csak 10 éves korukig megbízhatóak, a legjobb esetben is és inkább a havi törleszt?ben költöm rá a pénzt, de biztosan hazaérek...

Hibalista

- hengerfej javítással (6 munkanap!!!) (27.000 HUF)+ termosztát (10.000 HUF) = 37.000 HUF
- bal els? leng?kar (ismer?s 1 nap alatt - érdekes) 15.000 HUF
- csapágy csere + karburátor = 33.000 HUF (7 munkanap!!!)
- + a jó öreg gyújtás problémák: 3500 HUF, mert csak szakember tudta beindítani a dögöt és még 17.000 HUF összesen

Ide hordtam szervizbe

Galgamácsa - soha többet sem

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Renault Mégane II coupé, 1,4 (98LE)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Charade 1987

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)