A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (6 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Ilyen még nem volt: Dacia gyári klímával, 1.5 millióért
A SupeRNova névre keresztelt új Dacia modell karosszériája az utolsó élhajlatig megegyezik a korábbi Novával, a régi motort viszont eldobták és a helyére a Renault saját modelljeiből lassan kiöregedő 1.4-es, nyolcszelepes motorja került. A TotalCar hazai pályán, Bukarestben tesztelte a szuperdácsiát, ami elvileg a hazai piacon is megjelenhet.
-
Ilyen, ha a Dacia mer nagyot álmodni
Legnagyobb, legkényelmesebb és daciásan legdrágább modell a Bigster.
-
Mit ér dízel nélkül a legszexibb Dacia?
Bő 10 millió forintért is bőven bele lehet kötni az új Dusterbe, viszont a külső-belső design előtt leborulok.
A típus népítéleteinek átlaga: 5,4
Dacia Nova, Supernova, Solenza 1995
Dacia Nova, Supernova, Solenza 1995
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső