román dalia
Szöveges ítélet
még a merkuros korszakban kb fél év várakozás után jutottak hozzá szüleim, majd az els? nyugati autójuk megszerzése után megörököltem. A keleti konkurrenciához képest kényelemben, fogyasztásban egyértelm?en jobb, de a román mszerl? biztos nem egy Hans-Günter. A m?szerfali visszajelz?k tömkelege pedig üdit? szinfolt volt a puritán wartburgok-ladák világában akényelmes, jól állitható ülések megállnák a helyüket ma is.Már 2 évesen kirohadt a pótkerék alatt,3 évesen pedig a sárvéd?knél, ette a féltengelyeket ( ha nagyon kopogott gyorsitásnál, csak megcseréltük, igy meg nemsokára fékezésnél zörgött.. ), a futóm? beállíthatatlan volt, csak használt gumikat vettem rá, ugyis szétnyirta 5-7 ezer kilométeren belül. Mentségére szoljon, hogy az uton soha nem akadt el, még kuolungbovden-szakadással, áterszt? hengerfejjel és folydogáló h?t?vel is hazakecmergett, ráadásul minden szerl? értett hozzá, az alkatrészek tömkelege állt rendelkezésre a kgst piacokon.Mai autókkal összehasonlithatatlan, de a 80-as évek végén 90es évek legelején még 100x magasabb presztizse volt, mi ma egy Suzukinak....
Ugyan szegény kis "dalia" már rég a román utakat rója ( annyiért vitték el 93-ban, amennyiért vehettem Olaszországban egy R5-öt ), de azóta is a Renault-nál maradtam
Hibalista
- féltengelyek, kuplungszerkezet, kuplingtárcsa, fékek, önindító, generátor, kipufogó, kilyukadt h?t? és még folytathatnám
Ide hordtam szervizbe
garanciában: AFIT
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
legalább 6 helyre
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 143000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | R5 1,6D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
