Én beszívtam, pedig zoral!
Szöveges ítélet
VTS! Úgy voltam vele, hogy ennyi pénzért ilyen fiatal, jól felszerelt / bőrön és automatán kívül full extra /, erős motorral rendelkező autót - ami nem tömegautó- nem kap az ember. Nagyon jó oldaltartású ülések, jó menetkomfort jellemezte a gépet. Kifejezetten jól gyorsult háromezres fordulattól a leszabályozásig. Hamar megváltam tőle, mert kiderült az autóról, hogy rommá volt törve, kezdtek rajta kijönni a gondok. / Remélem az eladó gyógyszerre költi a pénzt amit az autóért kapott, nem tájékoztatott a sérülésről/.
MIELŐTT BÁRKI AUTÓT VESZ NÉZESSE ÁT, MÉRESSE KÖRBE! INKÁBB BUKJON VALAKI NÉHÁNY EZER FORINTOT, MINT TÖBB SZÁZEZRET!
Alapvetően egy erős , biztonságos, kényelmes sportautó, amiből nem szaladgál túl sok az utakon. Én azóta is szeretem ezt a típust, biztos vagyok benne, hogy még most is meglenne / Franciaországban akartam tuningoltatni / ha nem lett volna sz**rá törve. / nem az autó hibája /. Én nem voltam elővigyázatos, jól meg is szívtam, de lagalább már tudom, hogy kell használt autót vásárolni. / még az újat sem árt körbe mérni!!
Hibalista
- Computer megadta magát - balesetkor sérült meg és még szarul is rakták össze! Hűtővíz hőmérsékléte ingadozott, a szervíz kicserélte a hőgombát, de ugyan azt produkálta tovább. - persze az előzőtt beletörte a birka szerelő -. ÉLJEN AZ M5 CENTER! Fényszórónál kontakt hiba.
Ide hordtam szervizbe
CITROEN M5 CENTER. INKORREKT, SZEMÉT BANDA AKIKNEK MATCHBOXOT SEM KÉNE SZERELNIÜK. NAGYANYÁM JOBBAN ÉRT AZ AUTÓKHOZ, MINT EZEK!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf II GTi | Következő autója? | Fiat Punto GT Turbo |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
