Formatervezett SELEJT.
Szöveges ítélet
Motor leáll és az economy üzemmód vagy 5 perc múlva kapcsol be, vagy 25, de teljesen kiszámíthatatlan. A legkirályabb - mediterrán elektronikára utaló - jel: teljes leállítás és slusszkulcs kihúzás után a szell?z? rendszer még fúj egyet, mintha azt akarná mondani, hogy végre vége.
Futóm?: hirtelenebb kanyaroknál billeg, súlypontja elég magasan van. A fordulatszámmér? 8000-ig van skálázva, de minek, amikor 6500 nál már visszafog. 3-4000 között jól húz, utána már csak visít. Belül nagyon tágas, de a csomagtartója miniat?r. A bels? tükör nagyon alacsonyan van, keresztez?désben hajlongani kell a kilátásért. A küls? tükrök ugyan nem aszférikusak, de viszonylag kicsi a holttér. Az els? oldalablakok köcsög módon meg vannak osztva egy kinyithatatlan elefántfüllel - elb*szott egy konstrukció. A bal oldali ablaktörl? lapát jó nagy felületet töröl, a jobb oldali jó kicsit. Na összesen ennyi. Tanksapkája sincs rögzítve. Reménytelen. Büntetésb?l kell vele járnom.
Hibalista
- Fékek, fedélzeti számológép, cd-s rádió.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Nagy
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kalos | Következő autója? | Cherolet Lacetti |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
