Az innovatív amcsi stílus
Szöveges ítélet
Teljes szerviz dokumentációval vettem az autót. Már rég szerettem volna egy ilyen gyönyörű és stílusos mindig modern vonalvezetésű amcsi autót.1943-as születésű osztrák papáé volt, csak jó időben és csak ő használta, ezért rakott csak bele a 17 év alatt 55 ezer km-ert. Elképesztően jó gyári állapot ! Amikor az autót megláttam és körüljártam : hú vazze ; amikor kipróbáltam: hű vazze ; amikor a szerelőmmel megnéztük az alját is : hű vazze - ez olyan , mint egy új.
Én is csak jó időben használom második autónak. Igazi amerikai kényelem, biztonság, stílus, szépség, szabályosság,innováció. A 2.0-es motor gazdaságos és ha valaki nem gyorsulni akar vele, akkor elég erős, a kézi váltó pontos, minden logikusan elrendezett szép dizájn és ergonómia.
Ha a klíma működik, akkor viszont érezhető a motor teljesítménycsökkenése.
A kanyarokban olyan stabil, hogy szinte alig kell éles kanyarok előtt ráfékezni, olyan, mintha az ívre ragasztották volna. Menetzajok és úthibák szinte észrevehetetlenek.Imádom.
Hibalista
- Semmi sem romlott el, csak egy oldalsarus akksit cseréltem bele egymagam. A bal első sárvédő kerékjárati ív takarólemeze alatt van. Akksi könnyen beszerezhető és kb. 30 perc kicserélni. Az amerikai gyártó úgy tervezte, hogy 100 000 mérföldig hozzá se kelljen gyúlni, csak a szokásos folyadékok és kopó fékpofák cseréjét leszámítva ! Ez amcsi szabvány, amcsi utakra és amcsi minőség.Minden beszerezhető hozzá nem túl drágán. Bontókban minden fillérekért, de inkább érdemes külföldön egy ápolt nem sokat futott példányt beszerezni pár száz euróért.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
