A legjobb német limuzin
Szöveges ítélet
Nagyon örülök az autónak már 3 éve vágytam egy új a8-ra,sokáig keresgéltem mire rátaláltam erre a példányra ami szerintem a legjobb vétel volt a lehet?ségek közül.
Lássuk:kényelmes, er?s de azért mehetne jobban is, a fogyasztás kicsit csalódás a régebbi modellhez képest:
Autópálya 160-180km/h 11.5L, 200km/h 13.0L város finoman 13-15L átlag város 17L nyomom neki ahol lehet 19-20L
A futóm? szerintem remek sportos mint az el?z? de jobban bírja az átlagos úthibákat(nem a krátereket) és komfort állásban egész kényelmes még 20-as kerékkel is, gyors kanyarok csak dynamic állásban élvezetesek,lift emelt állásban bárhol elmegy még soha nem vertem le az alját (a régit 1000-szer).
Hibák: ami bosszantó az a klímakompresszor felrobbanása 3000km-nél elég idegesít? volt 30 fokban letekert ablakokkal menni 4 napig, gariban javították napok alatt azóta is m?ködik más idáig nem volt csak egyszer a kézifékhibalámpa gyulladt ki de el is aludt 1 perc múlva. Még az MMI sem fagyott le soha. Amúgy a szervízbe nem szabad semmit venni(pl olaj 4x ár) csak a munkát csinálják az nem olyan húzós a gari meg ingyen van a yattot leszámítva persze.
A kényelmi extrák közül mind m?ködik a követ?radar szerintem az egyik legjobb találmány amit belerakhattak autóba valaha, csak egy bosszantó dolog van az energiakezelés a motor leállítása után elveszi a tv -k + dvd képét hiába van akár gyújtáson 70-90%-os akkunál is az autó ez q....va idegesít? mert minek van 3 monitor +dvd tár ha nem tudom egy kicsit álló helyzetben nézni a m?sort .
A negatívum ennyi volt legközelebb is A8-at veszek csak jó lenne egy kicsit er?sebb motor +100Le, szerintem a világ legjobb autója!
Ha valaki kifog egy rossz példányt az megutálja, de egy jó darabbal nem sok baj van (nekem kb 10 A8 am volt eddig)
2006.09.09.:
A véleményem annyit változott hogy legközelebb nem veszek német kocsit soha többet.
A gond az az A8-al hogy bár mechanikai részek nagyon jól meg vannak építve és összességében egy nagyon jó autó, az egészet tönkreteszi a megbízhatatlan elektronika ami megkeseríti az ember életét, és a szervízben sem igazán értenek hozzá vagy legalább is nem találják meg a hibák okát.(szerintük az enyémmel még nincs is sok baj)
Úgyhogy megtartom még kb 4 évig és élvezem addig ha nem lesznek komolyabb hibái. És legközelebb Lexus-t veszek ugyanis az amellett hogy jó autó még megbízható is.
Hibalista
- Klímakompresszor 3000km-nél felrobbant, de garanciában javították napok alatt más idáig nem romlott el.
- 2006.09.12: A nyár folyamán több hibám is volt:
- 14500 check engine kigyullad szervíz nem tudja a hiba okát szernecsére 2 hét múlva magától megjavult,
- 15000km-nél MMI rendszer nem indul hidegebb napokon semmi nem működik a szervíz továbbra sem tudja a hiba okát több órás hibakeresés után, szerencsére egy ismerős lakatos azonnal rávágta mi a baja , a BOSE erősítő volt hibás (azóta vettem belőle 2-őt legyen tartalék,
- 16000km A kulcs nélküli nyitás behalt, az indítás része működik csak , valószínűleg hibás a vezérlőegység(tipushiba állítólag) És most olvastam hogy vsz.akció keretében cserélik a korm.légzsákot tavasszal kicserélték mind az 5 gumit garanciában(Michelin a ludas)
- Ennyit a megbízhatóságról. (az olaj legalább nem fogy)
- Más baja nem volt idáig
Ide hordtam szervizbe
Mozaik
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | A8 | Következő autója? | németet nem ... Lexus LS600 L Hybrid lesz 4 év múlva |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
