A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 avant 2.5TDI tiptronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fárfias dieselkerregés :-)

Szöveges ítélet

Előítélet:
Alapvetően csak rosszat hallottam erről a típusról, szídták az audit is, hogy hetente kell szervízbe vinni, meg szídták külön a v6-os tdi-t is mert, hogy állítólag a soros volt az igazi, sőt azt is hallottam, hogy ez a kocsi nagyon rosszul fogyaszt.

Mindez szerintem abból jön, hogy az emberek megveszik a németből behozott 260.000-t futott kocsikat visszatekert órával, és nem értik, hogy 80.000-nél miért van vele ennyi baj.

Vásárlás:
Először is, bármelyik audihoz betér az ember a szervízben le tudják kérni a kinti szervízadatokat, tehát azt is, hogy legutolsó szervíznél mennyi volt a km...

Én is ezt tettem vásárláskor. A kocsi céges autó volt, ~122.000 nél volt olajcserén. Nem sokat agyaztam rajta megvettem.
Melós kocsinak kellett, tehát annyira nem zavart a bőr hiánya, viszont egy navi azért jó lett volna. Hasonló kocsit hasonló árban 2X ennyi kilóméterrel és navival tudtam volna venni dunaújvárosban (bagó2002 kft. ők hozzák be és tekerik vissza a legtöbb céges audit).

Szervíz:
Szóval mi is volt vele az elmúlt 3 évben? Semmi!! Vásárlás után nemsokkal elromlott a drucklabda, ezt a gyáli audi bontóban kicserélték 2 perc alatt, azóta pedig csak olajat, szűrőket, fékbetéteket kellett cserélni. Idén tavasszal kicseréltettem az izzítógyertyákat (5 volt rossz, 1-en pedig nem volt rajta a sapka :-) nem is értem, hogy a télen hogy tudott beindulni a kocsi...
A gyertyacsere anyaggal volt 35.000, fékbetétek talán 15.000 komplettten, szóval ha az ember nem megy el jól lerántatni magát egy márkaszervízbe, (ahol egyébként is csak azok a szerelők dolgoznak, akik egy olajcserére is alkalmatlanok) akkor a költségek messze nem olyan magasak, mint amiről szólnak a mesék.
Pl.: Tavaly kiégett a jobb első xenon, felhívtama porshe budát, 80.000 -et mondtak munkadíjjal együtt. Aztán az ebay-en találtam 6000 ft-ért bele gyári izzót de másnap a 18. kerületi audi bontó-bolt-ban találtam 5000-ért is. Az izzócsere 3 perc volt. Utána írtam egy emailt az audinak, de azóta sem méltattak válaszra..

Fogyasztás:
130-as tempomattal münchenig átlag 7 litert fogyasztott, persze ha 200-al megyek akkor azért még 4-5 el többet is megeszik..

Egyéb:
A kormányról is vezérelhető tiptronicnak semmi értelmét nem látom, annyira tökéletesen váltogat magától, hogy felesleges beleszólni.

Hiba:
A következő dolgokkal van leginkább bajom: a könyöklő és az ajtón lévő kartámasz nincs egy magasságban, ezért nem tudok kényelmesen elhelyezkedni.. A tempomat nagyon bután van elhelyezve az indexen, inkább a kormányra tenném a váltó helyett.. most már tudom, hogy a 180 lovasat kellett volna venni, de pesten elég a 155 is...

Értékvesztés:
3 éve vettem 3,6-ért , most ahogy nézem 2,5-et kaphatnék érte, ami azt jelenti hogy évi 300.000-t buktam rajta amit szerintem egy új suzukin is elbukik az ember..

Konklúzió:
Körültekintően kell vásárolni, és akkor nem lesz rossz tapasztalata az embernek egyik típussal sem.

Hibalista

- drucklabda (15000ft)

Ide hordtam szervizbe

gyáli audi bontó (a drucklabdát cserélte ki kb 2 perc alatt)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kápolnási Balázs
Soroksári 278

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 230E Következő autója? 2004 utáni A4 avant tdi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

-Murphy:Örökké nem eshet!!

A6 2.5 TDI V6 Quattro Tiptronic - 1999
1999.11.30 30   3,0

180 lovas eminens fenegyerek...

A6 A6 2.5 V6 TDI quattro 180Le MULTITRONIC - 2004
1999.11.30 42000   -

A (be)vásárlás végűl a legjobb vásár lett.

A6 2.5 TDI - 1999
2019.01.14 7000   -

A 4 kerekű gyönyörű hibahalmaz

A6 3.0TDI Quattro Tiptronic - 2000
1999.11.30 6000   -

A Gyűrűk Ura

A6 2,5 TDI avant quattro (PEPE) - 2002
2008.02.15 163000   3,3

A MÁSODIK FÉRJEM, IMÁDOM persze az elsőt is

A6 2500 td - 1998
2008.10.30 5000   1,0

A bukás ...

A6 2.5 Tdi - 2000
1999.11.30 40000   3,3

A csoda

A6 2.8 quattro - 1998
1999.11.30 50000   3,0

A dobozos négykerekűek "ellenfele"

A6 S6 - 2003
2007.11.22 5000   -

A gyönyörű pénznyelő

A6 2.5 TDI V6 Automata + Triptronic - 2001
2008.10.08 100000   2,3

A gázos csodám

A6 2,8 quattro triptonic - 1999
2009.03.26 30000   -

A hálátlan de mégis imádnivaló pénznyelő

A6 2.5TDi V6 - 2000
2015.10.02 8000   1,0

A legendás adagolós olajkályha

A6 1,9 TDI - 2000
2016.10.22 40000   -

A nagy,takarékos utitárs

A6 2,5 TDI - 1998
2008.02.13 180000   1,0

A szégyenmotoros...mondják valakik...:D

A6 2.5 TDI - 1999
2013.06.23 20000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)