A LÁN Audija
Szöveges ítélet
1 évesen lett véve, mikor már az értékvesztését már letudta, de igy sem volt akciós modell.Testvéremnek lett véve aki sokat használja autópályán és hegyi utakon.Sosem volt garázsban inkább vastag hó alatt, de a fényezésen nem sok hiba látszik.8 év és 150 ezer km után a következőket tudom elmondani.A karosszéria olyan mintha egy betontömbből lett volna kifaragva ebben nincsenek műanyag zajok, idegesitő nyekergések.A motor egy ősrégi konstrukció, 8 szelep semmi csodamegoldások de megérzésem szerint kis odafigyeléssel a világból ki fog menni.Hol beszélünk fejlődésről, amikor már a 80-as években ilyen motort tudtak csinálni, ami 1600ccm ből kihoz 10mp gyorsulást és lábtól függő 6-8 literes fogyasztást.(nem kamu és benzines modell)Ja és menet közben csend van, nyugalom.Digit klima egy csoda vele ellentétben van a feláras MAGNÓS RÁDIÓ.Mivel a kocsiban benne volt vételkor egy ideig hagytuk aztán repült nagy ivben.Afutómű nem egy csoda, teszi a dolgát, a focusé jobb.Lényeg a lényeg ujkorában rohadt drága volt de nem bántuk meg, hogy megvettük.2009.01.21 Mivel már 170000km van a gépben gondoltuk beszámítatjuk egy új vagy 1 éves A3 -ba.A WELTAUTÓ-nál kiválasztott 1,4TSI modell ára (horror ,de tele van extrákkal amiket soha nem fogsz használni)megfelelőnek tűnt.Állapotfelmérés után aztán kaptunk egy olyan beszámítási árat,hogy egyből kinyílt a bicska a zsebünkben.Majd fél millió forinttal ajánlottak kevesebbet,mint a piaci aktuális ár!Nesze paraszt,örülj,hogy kapsz a kocsidért valamit(egy 9 éves SUZUKI árát).Két lehetőség maradt:vagy keresünk egy tisztességes AUDI kereskedőt,hogy elkölthessünk néhány milliót,vagy rábeszélem tesómat egy ACCORD,AVENSIS,MAZDA6-ra.Az AUDI HUNGÁRIA pedig csak rakja a mihaszna politikusaink alá az A6-osokat(szja-ból tellik a költségvetésnek) vagy a flottavásárlóknak,akik beépíthetik az értékvesztést és fenntartási költségeket az eladni szánt javak árába. Folyt.köv.....2009.02.05.Mivel tesómat nem tudtam lebeszélni az Audi cseréről muszály volt egy TISZTESSÉGES !! Audi márkakereskedőt keresnem.A budapesti Frangepán utcai kaland után remegő gyomorral kezdtem el a tájékozódást.(rühellem ha nagyon hülyének néznek!) Természetesen vidéken találtam meg a megfelelő kereskedést,ahol bent állt a kinézett A3 és a meglévőt is elfogadható áron beszámolták.Lényeg a lényeg, az együtt eltöltött 8 év és 176000km után a következőket tudom elmondani:jól és minőségi anyagokból összerakott autó,megfelelő biztonság,egyszerű de örök életű motor,ha jó szervízt találsz akkor olcsón fenntartható.Soha nem hagyta ott tesómat az út szélén(osztrák autópálya,olasz tiroli hegyek,svájci kiruccanások,magyar vidéki utak.)Biztos vagyok benne,hogy a következő tulajdonosnál is hibátlanul fog szolgálni még sok-sok éven át.Az utódjától sem várok többet,remélem nem fogunk csalódni.
Hibalista
- Elektromos ablakemelő két alkalommal is javittatva magyar és olasz Márkaszervizben, horrorárakkal, sikertelenül.Azóta is rossz, de mivel a jobb oldalon van és digit klimás a gép nem zavar.100000km körül fékpofák, féktárcsa,futómű kopóalkatrészek cseréje.Ja ,és egyszer túlélt egy nyesttámadást is, amit a közeli kis szerviz orvosolt.Természetsen időben vezérműszij csere előirás szerint.
Ide hordtam szervizbe
Audi Győr:gyenge de drága(Audit vettél, tehát fizesd meg,vazze).olasz MÁRKASZERVIZ:horror!!,azóta csak közeli független szerviz,mindent tudnak márkaarrogancia nélkül.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | A3 Sportback |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
