A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1.8 TS 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

H?tlen szépség

Szöveges ítélet

Életem elsó szalon autója. Úgy vártam mint a gyerekek a karácsonyt. 2003 elején nagy akció volt az Alfánál minden új 156-hoz adtak 700.000 Ft-nyi extrát. Ezt nem lehetett kihagyni, hiszen alapárért gyakorlatilag totál felszerelt autót kaphattam, tekintve, hogy a 156 alapfelszereltsége amúgy is pazar volt. Így került bele natúr szín? full b?rkárpit, sport és komfort csomag, 16"-os kf. felnik, kormányról vezérelhet? CD-s rádió. Ami kimaradt az a tet? ablak, a xenon lámpa és a navigácós rendszer. Elöbbi két extráért sosem adnék kölün pénzt, a navi rendszer 800.000 Ft-ért pedig nem egy nagy élmény. Szóval befizettem, aztán vártam úgy 12 hetet hogy átvehessem. Imádtam úgy ahogy volt! A kezdeti hibamentes stádium úgy fél éves koráig tartott, ekkor fura nyikorgó recseg? hang jött el? egy egy úthibánál, késöbb már egy sima huppanónál is. Elvittem szervízbe, mondták hogy leng?karok szilentjei kukásak, stabilizátornál szintén. Mivel külön szilentet nem cserélnek, így komplett csere lett a futóm? ezen alkatrészeinél. A hiba megszünt. Mondták a szervízben hogy sajnos a rossz utak miatt ez a hiba máskor is el? fog jönni, nagyjából 20-30 ezer kilóméterenként, de amíg garanciális az autó addig cserélgetik majd. Jött három hónap tünetmentesség. Aztán azt vettem észre, hogy indításkor a motor beindulása után rendellenes hangok jönnek elölr?l. Mentem szervízbe, mondták hogy a bendix az, kiszedték, kipucolták a kiszedett homokot felhasználták a szegedi árvízvédelmisek ( máig sem tudom hogyan kerülhetett oda annyi homok, meg egyáltalán homok. olyan mint ha a Dakart nyomtam volna le, de ha így lett volna akkor most minden bizonnyal exportálhatnám a homokot a szaharába ) így a karitatív tevékenységem is megvolt. Ezek után megint nyugodt periódus következett egészen az autó másfél éves koráig.- Ekkor olyan dolog történt amit mind a mai napig képtelen vagyok megérteni, felfogni, és elfogadni. Ha valakinél hát nálam lehet vörös ködr?l beszélni, többek szerint még a bélrendszerem is úgy tekereg mint a kígyó az Alfa jelen. Úgy vagyok az Alfával mint egy gyönyör? n?vel. Lehet hogy pocsékul f?z, nem tart otthon múzeumi rendet, de amit este az ágyban nyújt az felejteti az összes hibáját. Viszont 44000 km-nél olyan súlyos hibája lett az autónak, ami alapjaiban változtatta meg az érzéseimet a márka iránt. Az 54-es f?úton úton hazafele elég csapás volt maga a tény hogy anyósom ült a jobb 1-en, de ha már alapvet?en pocsék egy nap akkor fokozzuk még kicsit. Az autóból egyszer csak elfogyott az er?. A motor nem állt le, de az autó folyamatosan lassult, hiába adtam gázt semmi. Félreálltam a motor járt, de még üresben sem akart felpörögni. Leállítottam, telefon, tréler, Kecskeméti márkaszervíz, majd egy hetes várakozás. Diagnózis: gy?r?törés három hengerben-> dugattyú, és gy?r? cserék minden hengerben. A javítás id?tartama meghaladta a 30 napot, s?t 30 nap elteltével még pontos id?pontot sem adott a szervíz, mikor lesz autóm. Állítólag a dugattyúk nem akartak megérkezni ennyi id? alatt. Ekkor jó pár telefon, minden irányba, többek közt a FAM-hoz, ahol a m?szaki igazgatóig jutottam. Bevallom ? az az ember, ( meg jópár kollegája ) aki vissza adta a hitem a márkába. Álltalában az embereknek a hivatalos márkaképviseletekr?l ( mint pl. Porche hungária ) van egy kialakult negatív képük. Hogy ez kinek köszönhet?, hát döntse el ki, ki maga. De én a FAM-nál profizmusra leltem. Ahogy az ügyemet intézték, a segít?készség, korrektség, azt hiszem így kell vagy kéne ezt mindenkinek csinálni. Szóval a FAM teljesítette a szavatossági cserére vonatkozó kérésemet. Nem akartak átverni, meggy?zni, közölték mik a lehet?ségek, és azokból választhattam. Így kerültem az 1.9 JTD MJET -hez, mivel az autóm vételárának értékéig választhattam a hazai keresked?knél fellelhet? példányokból. Meg volt a lehet?ség hogy újra legyártanak nekem egfy új 1.8-ast, de arra megint közel 3 hónapot kellett volna várni. az 1.6-os nem nekem való, 1.8-as nem volt az országban, de az 1.9 Mjet abszolute megfelelt. Igaz volt benne 7000 km de ez mondjuk úgy be lett járatva, és így az értékegyeztetésnél figyelembe is lett véve.

Ezek után hogy osztályozhatom az 1.8-ast? Szerettem? Az nem kifejezés! Megérte a pénzét? Végül is ha úgy veszem igen nagyon is! De ha mindez mondjuk a 2 éves garanciális id?n túl történik meg, akkor mer?ben más lenne a véleményem. Így viszont..........

Hibalista

- els? kereszteng?karok szilentjei, kanyarstabilizátor, bendix, dugattyú gy?r?k

Ide hordtam szervizbe

Auto Nova Szeged

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Nobilis Auto Kecskemét

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? kappa 2.0 Turbo Következő autója? Alfa 156 1.9 JTD 16V Mjet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)