A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2008)

Mégane Coupe 2.0TCE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rakéta a mindennapokra

Szöveges ítélet

2 éve van nálam de 1 év használat alatt tekertem bele 40.000 km-t minden hétvégén legalább 200 km-t megy hétköznapokban minden nap átlagosan 45km-t ebben benne van a város és az országút is. fogyasztása türhető (8.5 vegyes)
motor 2500 ig szivóként hat nem egy erős példány . 2500 felett ha tölt a turbó akkor kegyetlenűl megy és harmadikban is képes még elkaparni. 0-100 gyári adat szerint 7.8 , ez nekem GPS es gyorsulás mérővel mérve 7 másodperc lett.
nagyon dinamikus , nagyon szépen húz minden fokozatban és az ötödik hatodik fokozat nagyon hosszú igy nem pörgi szét magát (90 nél 1900 as fordulat van mig 130 nál 2800) a beltér halk , a motor zaját nem hallani csak 3-4000 től jön meg a hangja.
az enyémben utólagos sport futómű van , bilstein teleszkópok és 40/50 rugók . és igy a 225/40 R18 as gumival párositva azért lehet hallani a zajokat :D
Kormányzás pontos , a sebesség függő szervó nagyon jó és a 296mm es első tárcsák nagyon jól harapnak.

Műszerfal és kormány anyag használat jó viszont az ülések szövetéről ezt már nem mondhatom el, azok kopnak és vizcsepp hatására pl ha esőben beszálunk fehér foltokban szárad meg a viz és csúnya , gyári hangrendszer az kukába való , ezért kapott is egy ládát meg egy erősítőt , de a fej egység sokat korlátoz , egy okból nem cserélem le a fejet és ez a hangvezérléses bluetooth telefon.

A klima szabályzó gombjai nagyon picik és nagyon sűrűek , ezért 2 év után is le kell vennem a szemem az útról hogy mondjuk a ventillátor sebességet állitani tudjam , a pohártartó szintén használhatatlan , mekis 2 decis pohár vagy energia italos doboznak tökéletes , de nagyobb üditőknek (3 deci - 5 deci) már felejtős.

A váltó az pontos és rövid úton jár.
A turbó lyuk az nagy , de mint fent emlitettem egyszer ha bekapcsol akkor megy mint az állat . és aki szereti a kanyar vadászatot , na ezt a gépet be lehet pakolni a kanyarokba elég rendesen.

Hibalista

- Főtengely szijtárcsa csere (36.000 ft ) - Felső tartó bak 119000 km-nél ( 43.000ft)

Ide hordtam szervizbe

Gold Cars Miskolc

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Magam végzem a karbantartást már egy ideje ( olaj, fék , szűrök ,futómű)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? CLIO Következő autója? Megane RS 265
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2008 (2009)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)