A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.8 TDCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Autómentőre várva.

Szöveges ítélet

Miután meguntam a Hahu folyamatos böngészést és halott ócskavasak nézegetését
elmentem szépen és beleültem ebbe szürke ördögbe, mindenki próbált róla lebeszélni de hát önfejű voltam világ életembe és korábban volt ebből a típusból nálam volt 4 hónapot egy benzines amivel nagyon jó tapasztalataim voltak. Így hát akkor ott belecsaptam Tatabányán a kereskedő kezébe, így vissza nézve jobb lett volna eladni az ördögnek eladni a lelkem egy csepel bringáért. Rögtön hazaúton kb 50 km után elkezdett csúszni a kuplung majd mikor már csak kb 20 km-re voltam otthonról Dicső fővárosunkban egy lámpától való elindulás után a kuplungot benyomtam szúrtam egy kettest viszont a kuplung ott maradt a padlón és semmilyen imának nem jött fel. Na mondom akkor vészvillogó be és keresni valami szervízt mert nagyon nem volt senki aki el tudott volna vontatni, találtam két sarokra egyet hála égnek még jófejek is voltak kijöttek és bevontattak, én meg vonatozhattam haza. Másnap jön a telefon hogy kuka a kuplung no meg a kettős tömegű és gumik is már nagyon le voltak harcolva (mondjuk erről tudtam ), akkor otthagytam a vásárlás utáni tartalék lóvét (320 ezer FT ).Miután kész lett és elhoztam vígan használtam élveztem hogy kutast ritkán látok meg a hegyomlásnyi nyomatékot az 1.6-os Astra után de aztán 1 hónap múlva egy szép kis téli reggelen az akkumulátor elment az örök mezőkre indítani, no velem kutya autó nem bánik el, bicajra fel (hála ég hogy nem volt hó :D) tesco ugyis csak 3km, természetesen ott is csak a legdrágább Varta akksiból volt 70 AH. Visszaértem betettem és ment mint az álom........2 hétig utána egyre nehezebben indult no akkor jöttek szépen az új Ízzitó gyertyák, így indult a kapcsolatunk.
Sokszor mondják hogy egy autó annál jobb minnél kevesebbszer hagy ott az út szélén, ebből kiindulva a focusom vetekedett a régi Daciákal mivel 6 év alatt nem kevesebb mint 15 alkalommal hagyott az út szélén trélere várdogálni, esőben, hóban, 40 fokba.Utólag belátva jobban jártam volna valami egyszerű benzin autóval dehát elragadott az érzés így bűnhődésre ítéltettem. Vannak jó tulajdonságai is de lényegesebben kevesebb mint rossz, például az ülései nagyon kényelmesek még hosszú távon is Ghia felszereltség szinten nagyon jó extrák jártak hozzá, 4-en is nagyon jól elférünk benne bár elől fura mód rövidgatyába mindig valami műanyag illesztésnél tépí a lábszőröm mint a fene. Egy szó mint száz aki ilyen autóban gondolkodik annak legfontosabb tanácsom hogy mikor elkezd nagyon rosszul viselkedni az autó akkor ne azt gondolja hogy nem adom el mert ennyit meg annyit költöttem rá hanem inkább arra gondoljon hogy mennyit fog még, ebbe összefügés nélkül bármi meg tud halni higgyék el ez tapasztaltam. Egy fontos dolgot megtanultam viszont tőle: nem ér semmit a jó fogyasztás ha nem érek oda ahova akarok vagy kifizetem a trélerest : D .

Hibalista

- Izzítógyertyák 4x 7000 FT, Kerékcsapágy 2x 18 000 FT Kettős tömegű Lendkerék 2x 170 000 FT Kuplung 3x 55 000 FT Hűtőventilátor 1x 25 000 (bontott) Lengőkarok (összesen a 6 év alatt) 102 000 FT Önindító 1x 30 000 FT Generátor 1x 46 000 FT Vízpumpa 2x 14 000 Ft Klímagáztöltés 3x 5000 FT Stab. pálcák (össz.) 4x 10 000 FT Váltócsere 1X 110 000 FT Seb.váltó Bowden 3x 12 000 FT Féklámpa kapcsoló 2x 5000FT Tolatólámpa kapcsoló 1x 4000 FT Termosztát 2X 10 000 FT Rendszámtábla világítás 2 x 4500 FT Csomagtér ajtó zár 2x 10 000 FT Turbócső 2x 10 000 FT Akkumulátor 3X 20-25 000 FT Légszűrőház 1x 15 000 FT (bontott) Kiegyenlítő Tartály 1x 10 000 FT (bontott) Féknyereg 1x 25 000 FT Kormámyösszekőtö Gömbfej 2 X 8000 FT Porlasztó Felújítás 1x 90 000 FT EGR szelep 1x 95 000 FT - És még körülbelül 65 DB izzó :D imádja enni őket. - Az árak nagyrészt az alkatrész árakra vonatkozik mivel jórészét magam csináltam rajta. - Akkor még pár érdekesség: - 6 év és 203 ezer KM alatt - 2 DB első Féktárcsa és 4 Szett Fékbetét fogyasztott el - 2 DB Hátsó Féktárcsa és 4 Szett Fékbetét - 13 olajcsere ami KB: 13-16 ezer FT alkalmanként - 2 Vezérlés csere amit 100 ezer FT alatt nem lehet megúszni - 2 Szett Nyári és 2 Szett téligumi ami legjobb esetbe is 60-70 ezer/ szett.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 203000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? G Astra 1.6 16v Következő autója? Valami rizsrakéta
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)