A rátermett fuvaros, a családi kedvenc
Szöveges ítélet
Ez egy kombi ,benzinből fakadó 115 lóerővel, tágas utastérrel és hatalmasra növelhető pakolási lehetőséggel.
A vétel óta eltelt 3 év és mentünk együtt 60 000 km-t, békés együttélés volt végig,semmi cserbenhagyásról, alattomos hibáról vagy más hangulatromboló körülményről nem tudok beszámolni , állagromlás jelei sehol sem mutatkoznak.
Ha beülök, nem ájulok el a luxus kényeztetés belső építészeti csúcsteljesítményeitől, sok-sok műanyag vesz körül, de a felületek kiképzése tetszetős, a formák valahogy nagyon eltaláltak. Az ülések hosszú úton is kényelmesek, a kormány remek fogású ,pedig Trend kivitel révén nem bőr. A műszerek annyit mutatnak amennyi kell, a fedélzeti computer nem
vonja el a figyelmet, mert nincs. A CD-s rádió remekül szól. A váltó (5 gang) szinte magától ugrik bármely fokozatba.
A fék többször olyankor is nyerő pozícióban állított meg, amikor talán későn eszmélve már réges rég lemondtam arról, hogy bele ne szálljak az előttem baromkodó arc hátsó fertályába. Legtöbbször én is Demszky Dakar mezőnyén belül vagyok kénytelen versenyezni, e körülményekhez van kitalálva szerintem a futómű, a rugózás soha nem üt fel, a csillapítás remek, az egyenesfutás, kanyarstabilitás a sokkal drágább márkák szintjét veri.
Mostanság , nyári időszakban , utoljára 40 liter benzinből 500 km-t tudtam menni (fele város, fele autópálya).
A szerviz tekintetében még mindíg kezdőnek számítom magam. 3 találkozásom volt a Ford Petrányi szakembereivel.
Udvariasságot, szakértelmet, gyorsaságot, precizitást tapasztaltam. A 3 drb éves szervíz összesen 150 000 Ft.-ba
került. (olaj,légszűrő,pollenszűrő cserék, 1x elülső fékbetétek, 1x gyújtógyertyák, 1x klíma tisztítás)
Izzók: idáig kibírták.
Nem bántam meg a márka és a tipus kiválasztását.A 115 lóerős benzines meghajtás is egy jó kompromisszumnak
tűnik, a motorhang 4000-es fordulat felett elég erős, de mit számít! innen kezdődően olyan mértékű dinamizmus jelentkezik, hogy néha azt hiszem, ott nem messze ,elől, hirtelen motorcsere történt.
Hibalista
- Kuplung -rugó törés- állítólag tipushiba.
Ide hordtam szervizbe
Ford Petrányi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem kellett.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Renault Clio | Következő autója? | Focus n+1 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
