A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 127 (1971-1986)

127 900, első széria! 

Az ítélet értékelése
4,1(10 db)

A legjobb kisautó!!!

Szöveges ítélet

Egy igazán imádnivaló autó, a Fiat egyik legjobb autója ha nem a legjobb! Nagyapám vette 1974-ben, én elég megkímélten kaptam meg 1989-ben friss jogosítvánnyal. Szerencsére a karosszéria nagyon jó állapotban volt, nem sok mindent kellett rajta csinálni - télen garázsban állt -. Nagyon vigyáztam rá, de azért rendesen használva is volt. Soha nem hagyott cserben!!! Voltam vele Monte Carlo-ban, Olaszországban is többször. Meg lehetett tanulni rajta, hogyan kell kicsi és lassú autóval sportosan vezetni. Sokkal nagyobb autókat meg lehet vele szégyeníteni még ma is! A rövid váltó előnye városban csúcsosodik ki, persze országúton "üvölt" a motor de ez hozzátartozik. 140-nél 6200-as fordulat nem éppen csöndes. Persze a váltó a korai Fiat váltókra jellemző, nem a top kategória. A szinkrongyűrűk megforgatása után 100000km használat után sem reccsen! Karban kellett tartani és nem volt vele gond. Olajat cserélni minden 10000km után a motorban, és 30000km után a váltóban (ezt szokták elfelejteni). Olajcserekor szelephézagokat be kellett állítani és ennyi. Ez az autó tényleg mindent kibír, csak néha karban kell tartani. Az alkatrészek valóban nagyon olcsók voltak, és azok most is. Addig használtam, amíg nem kaptam cégautót. Utána még szüleim jártak vele 2 évig, most pedig teljes restaurálás alatt van. Látszik, hogy az olaszok a kisautókban voltak fenomenálisak. Soha nem fogom eladni!!!

Hibalista

- Gyakorlatilag nem romlott el rajta semmi komoly, szinte csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni a sok év alatt. Ami említésre méltó:
- - lengéscsillapító cserélve lettek 160000km-nél
- - első lengőkar talán kétszer, de a gyári kormánygömbfejek közel 280000km-t is kibírtak!
- - kipufogó rendszer
- - egyik külső féltengelycsukló, a többi még gyári!
- - természetesen fék alkatrészek (féktárcsa, fékbetét és fékpofa)
- - egyszer a főfékhenger
- Tényleg nagyon megbízható volt.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem, nagyon jól ki lehetett tanulni a "mesterséget".

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1974
Kényelem (8) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Alfa Romeo 156 SW és Fiat Panda Emotion
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 127 1971

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)