A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Charade (1987-1993)

Charade 1,0 GTti 

Az ítélet értékelése
2,1(14 db)

Régen tűzgolyónak nevezték. Rászolgált

Szöveges ítélet

Egy 9 éves,újnak látszó 520-as 24 szelepes fullos BMW-ből ültem át a Charade-ba.
A vétel utáni hazaúton kiderült,hogy ez az autó nagyon-nagyon megy iszonyatosan jól gyorsul.
A 185-ös gumikon,sport futóművel,ami szörnyen kemény,ráz,minden lehullik a műszerfalról,a 4 tárcsafékkel nekem biztonságérzetet adott. Az úton van,igaz hogy ráz,de minden helyzetben stabilnak éreztem,megállásnál,és kanyarban is. Gyorsításkor,még hármas fokozatban is keményen kellett fogni a kormányt,annyira húzott. Utána néztem,a teljesítmény-lóerő arány a 380-as sec Mercedes-el egyezik meg.
Tehát stabil,kemény futómű,jó kormányozhatóság,kiváló fékek,bivalyerős motor!!
A piros lámpáknál nagy meglepetéseket okozott induláskor,akik viszont ismerték a típust,mosolyogva néztek át,és meg sem próbáltak versenyezgetni vele.
Egyszer a feleségem elkérte,beült mellé a drága anyósom,és elmentek gyülekezetbe imádkozni,aztán a Fradi-pályánál az asszonyomba belebújt a kisördög,és otthon szerényen mesélte,hogy ma egy Audi A8-as volt az áldozat.A Mama meg csak mosolygott a bajsza alatt,amikor a jellegzetes gyorsulási
hangot meghallotta.Mintha vaslemezt vernének kalapáccsal...
Belül,kis sportülések,elől van hely,még az én 187 cm-es magasságommal is kényelmesen elfértem.Az ülés kifejezetten biztonságot sugallt,jó oldaltartású,a hátat is tartja,a fejtámasz is jól állítható,a ball kéznek hosszabb úton jó helye van az ajtó kárpitján,a váltó jó,és pontos,szintén teljesen kézre esik,5 sebességes,és még itt is gyorsul,ráadásul nagyon!!
Raktunk bele jó zenét is,kifejezetten komfort érzést adott így együtt-zene,minden kéznél,eggyé válva az autóval,volt hogy elmentünk egy körre,és 800 km lett belőle.Néha kikapcsoltuk a zenét,és hallgattuk a motor gyönyörű hangját.
Összegezve eddig 21 autóm volt,és ezt szerettem a legjobban.

Hibalista

- Lengéscsillapítók-16000 ft 2 db javítása
- Üzemanyagszivattyú-14000 ft a javítása
- Turbót is javíttattam-140000 ft-ért,kiderült,hogy nem kellett volna,mert a benzinszivattyú hibásodott meg.Tanulópénz...

Ide hordtam szervizbe

Ismerősök,és saját magam szervízeltük.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1991
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 520 i Következő autója? Hunday Accent
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Charade 1987

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)