Szeszélyes bádogszocske
Szöveges ítélet
Hirtelen elhatarozas eredmenyekeppen vasaroltam meg a jarganyt , majdnem ujonnan, ervnyes garanciaval, izlesemnek megfelelo szinben. A regi Dacsiabol atulve, fonyeremenynek tunt, finoman mukodo hidrolikus kuplung, pontos valto, egyenletesen huzo eros motor, az alacsony karoszerianak koszonheto nagy kanyarsebesseg. Ki is hasznaltam a menettulajdonsagait, ha a 75 loerejevel nem is volt egy sztradabajnok, a romaniai girbegurba, hegyes volgyes utakon nem kellett szegyenkezzek vele, csekely helyismerettel es kanyarteknikaval ledolgozhato volt nem egy auto +100 loereje.
Meg kell emlitsem a rakodokepesseget, a hatsoulesek ledonhetok, toretlen kb 1,6X 1.1 m rakfeluletet alkotva a csomagtaroval ahova a matractol a hutoszektenyig minden befer, a karacsonyfat is beleertve.
Miutan ennyit dicsertem nem halgatom el a hibait sem.
A karoszeria talan tulsagosan is alacsony volt, a fejem folott mar nemigen volt hely( igaz 1.90 vagyok) es az auto hasmagassaga is csak aszfaltra volt megfelelo, folduti kiruccanas altalaban az also motorvedo lemez egyengetesevel vegzodott, ami amugy is nagyon kozel volt az olajteknohoz ,es ha netan osszertek, az remiszto hangokat tudott produkalni.
A kormanymu kezdettol fogva ropogott , a szervizben azzal nyugtattak hogy mindegyiken ropog ,nincs vele mit csinalni.
Ja es az elektromossag... 2 ev utan az osszes letezo kontakt es erintkesez leoxidalodott vagy letort (inditasgatlo, benzinpompa), idoszakosan mozgaskeptelenn teve az autot, megesett hogy a leallas miatt szervizbe vontatot kocsi az elso kulcsra beindult ,hulyet csinalva a gazdajabol.
Az mar csak hab a tortan, hogy az utasteret es csomatartot elvalaszto maskulonben nagyon praktikus kiveheto elem nem rogzitheto semmilyen modon, es a zorges a menetzaj legalabb 50% at adja, valamint hogy a motorhazteto kitamaszto palca muanyag rogzitoje mar az elso evben letort, ujat beszerezni lehetetlen, maradt a drotos megoldas.
A negyedik evben miutan a rozsda is megtelepedett a sarhanyon, kuszobon ,elerkezettnek lattam az idot lecserelni a geppezetet.
En minden automat szerettem , ennek is voltak jo tulajdonsagai foleg az ahogy ment, de a bizonytalan elektromossag miatt sajnos elegge kiabrandultam belolle.
A poen az egeszben, hogy a rapszodikus lej valuta arfolyamalakulas miatt majd annyiert sikerult eladjam , mint amennyiert vettem, maskulonben nemigen lett volna jo vege a tortenetnek.
Hibalista
- inditasgatlo, benzinpompa rele, injektordugulas, motorhazkitamaszto rogzitoje, ablakmoso tomlo, felfuggesztescsuklo, kipufogodob.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1310 | Következő autója? | Logan 1.5 dci |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |