A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dr 650 Rse 1995 (640)

Dr 650 Rse 1995 (640) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Örökös darab

Szöveges ítélet

Első nagymotorom, eddig egy szezont motoroztam végig vele. Megbízhatóságára semmi rosszat sem mondhatok, minden vonatkozásban nyugodtan rábízhattam mindig magam. Az olaj+levegő hűtés városi araszoláskor is kellő hűtést ad, nem kell félni, hogy túlmelegszik. Az ülés kényelme már nem ennyire tuti, egy kiadosabb, egy-két száz km-es motorozás után már nagyon jól esik leszálni az amúgy kellően puha, de elöl keskeny ülésről. Viszonylag nehéz a gép (200kg körül van feltankolva) és magasan van a súlypontja, de egy kis ügyességgel akár kocsisorok között centizgetve is jól kezelhető. A nagy hasmagassága viszont jól jön patkáról lejövetelkor és terepen is. A kényelmes utazótempója 110-130km/h körül van, a fölött már fárasztó hosszabb úton a vibráció. A nagy, egyhengeres blokk viszont kellemes nyomatékot ad, viszonylag széles fordulatszám tartományban. A gyári kipufogoja pont annyira hangos csak, hogy meghallják az autósok amikor oson vele az ember az álló sorok mellett, de még a szomszéd nem utál meg miatta. A kuplung és fékkarok kezeléséhez férfi kéz az igazi, érezni rajtuk, hogy a gépet kemény enduro ősből szeliditették vissza egy kirándulós, lazább földutakat szerető motorrá. Ott viszont tökéletes, igazi élmény néha felállni a nyeregben és erdők, mezők menti üres földutakon robogni vele. Ekkor érzi igazán elemében magát:) A robosztus felépítése és a hátsónál nagyobb első kereke miatt a hitvány városi utankon, macskakövön is köszöni, jól elvan. Sztrádázáshoz kicsit lassú, vagy legalábbis nekem nincs szívem olyan tempóban menni tartósan:) Az egy-két napos kirándulásokhoz viszont ideális gép. Árához, erejéhez és szervizigényéhez képest pedig kimondottan jó vétel, tudom ajánlani!

Hibalista

- első helyzetjelző izzó

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Enduro, Kaposvár - szimpatikus hozzáállás, kis kapacitás

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.