Öreg ember, nem gyorsvonat!
Szöveges ítélet
Voltak vele szép élményeim az MZ után. Annak ellenére, hogy jöttek ki rajta dolgok megbízható vas volt. Bejártam vele az országot és mindenhonnan hazahozott. Volt mikor kalandosan, de hazaértem. Sirokon 3 napos szakadó eső után az újabbnál újabb vasakat úgy kellett bikázni. Volt is nagy nézés, mikor az önindító fordult egy negyedet és járt mind a négy henger! A mocim akkor 6-od részét érte azoknak amik nem indultak be. Volt is nagy káromkodás a fiuk részéről! Sikerült olyanra megcsinálnom, hogy megnézték rendesen. Amiért tulajdonképpen megváltam tőle a fék és futómű volt. Ja, és a Bandit! Nem lehetett vele rendesen erőltetett tempóban közlekedni. A fék volt rettenetesen kevés a végére. A bükkben vagy 2-szer majdnem átugrottam a szalagkorlátot vele. Megúsztam. Viszont volt két nagy előnye, az egyik a kezesség! Soha nem estem vele, mindig volt egy kis tartalék ami elég volt a túléléshez! A másik előnye a kardán! Semmit nem kellett ellenőrizni, utánahúzni, tisztítani stb. Évente olajcsere benne, aztán hajrá! Ezt még most hiányolom a mostani gépről.
És nem volt kardánreakciója egy csepp sem. A mocit egy 45 év körüli tanárember vette meg, tudomásom szerint a mai napig mozog vele. Mikor meglátta még alkudni is elfelejtett. Nem gondoltam, hogy ennyiért el tudom adni.
Hibalista
- Nem volt fiatal a vas már akkor sem. A töltéssel küzdöttem huzamosabb ideig, de megoldottuk. Egyszer kellett gyűrűt cserélni és semmi több!
Ide hordtam szervizbe
Debrecen, Gyöngyösi Pisti. Olyan gépet csinált belőle, hogy hujjuj!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |