Nyomaték a köbön!!!
Szöveges ítélet
A motor valójában dr600 as csak azért írtam ide mert ilyen nem szerepelt az adatbázisban.A moci 1985ös évjáratú gyári állapotában vettem eredeti fényezés,üléshuzat,stb... Az elmult 4 hónap alatt 2500km t tettem meg vele nem éppen kíméletes üzemmódban indulni könnyen indul bár rá kell jönni a fortélyára ez még nem önindítós.Többen mondták,hogy dögnehéz(160kg),én ezt nem tapasztaltam mert én sem vagyok valami pehelysúlyú(120kg) bár az igaz ha beleragadsz egy 250lóerős traktor nyomvályújába elkel a zsíroskenyér.A fogyasztása amennyit öntessz bele hát az igazat megvallva nálam min7L de ez nagyrészt igen nehéz terepviszonyok közepette 1es 2es fokozatban de országúton szerintem 5ből simán kijön. Az erejével én maximálisan elégedett vagyok bár a gyári áttétel inkább az utcai használatnak kedvez,ennek ellenére bármely fordulaton 1és2fokozatban a falon is felmegy. Ha kell kezesbárány de ha kell ugrik mint a zerge.Hiba eddig hengerfejrepedés és egy kipuffogószelep de már így vehettem mert egy kicsit ciripelt most már tökéletes. Én azt mondom,h ez belefér végülis mindent egybevéve (új gumik,vételár,szállítás,javítás) a számla megállt 250ezernél és vegyél már ennyiért újat ebben a kategóriában.
Hibalista
- kipufogószelep,hengerfejrepedés javítás+alkatrészár (20000huf)
Ide hordtam szervizbe
hengerfejes majd szerelés otthon haverral.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |