A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 600 S 1995 (599)

Gsf 600 S 1995 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Napimádó Bandit

Szöveges ítélet

Jó a futómű, lehet sportosan terelgetni könnyedén, ugyanakkor a túrázás sem megvetendő vele. Azt kell mondanom, hogy szinte mindenben az arany középutat képviseli. Két személlyel könnyen felüt az alja pl. fekvőrendőrön, a földutat nemigen bírja.
Kihúzatva 8.000-11.000 rpm... megvadul. Egyébként csendes a gyári dobbal, és 4000-6500 között kellemesen dinamikus (autósoknak esélyük sincs), de hatodikban, 3.000-es fordulaton is lehet már menni vele hatvannal (azaz inkább "gurulni" csak, mert NEM kedvenc fordulatszám-tartománya a 3.000).
Vége a második szezonnak: a Michelin Pilot Road-ok elkoptak. Elöl nagyon, hátul dettó. Napról napra néztem, hogyan kagylósodnak ki a gumik, míg végre megérkeztek az újak. Jobban tapadnak, mint a régiek. Pirelli Dragon Evo. Gondolom hamarabb is fog kopni, de sebaj: tapadjon, az a lényege neki.

Hibalista

- Ezidáig semmi nem romlott el. Láncszettet cserélek most tavasszal, 130 Euró (egy barátom hozta Ausztriából).
- Módosítom az ítéletet, megvolt a második szezonom: Lengyelország határában elszakadt a kilométerspirál. Így a csere előtt kb 1500 km-t úgy mentem, hogy a fokozatok-fordulatszám alapján próbáltam betartani a sebességhatárokat.
- Cserélni kellett a kormánycsapágyat.
- Az első tellókat újra kellett tölteni olajjal, s egyúttal kaptak egy kis előfeszítést is, mert puha volt a motor eleje.
- A központi rugóstag csereérett lett, megereszkedett a motor alja, s bár a legkeményebbre volt állítva, már nem volt igazán stabil és két személlyel kellemetlenül takonykodott.
- A hátsó féktárcsa elkopott, cseréltem. Az előző tulajdonos motorkímélő-hátsófékező üzemmódban használhatta.
- Egy ismerősöm kipucolta a karburátorokat, azóta hidegen sokkal nehezebben indul, egy henger kezd dolgozni, majd fokozatosan a többi is. Melegen semmi gond. Most, novemberben egy háromhetes hideg után egyáltalán nem indul be. Viszem szerelőhöz, hozza vissza a "hideg-meleg-mindegynekem" karbibeállításokat.
- A lánc lassan nyúlik, időnként kell feszíteni rajta.
- A motorról itt-ott pattog a festék. Elvégre tíz éves, érthető.
- Jut eszembe: beszorult a szívató kábele, cserélni kellett.
- Ez így olyan, mintha folyton javítani kellett volna... pedig megbízható egy gép. Csak meg kell adni neki amit kér, és elvisz a világ végére is.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 31500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.