A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Sv 650 2003 (645)

Sv 650 2003 (645) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbizható nyomatékos túragép

Szöveges ítélet

Garanciás hiba miatt visszavették tőlem a gs500ast listaáron,ráfizettem a különbséget kihoztam ezt.
A nyomatékától mindig fülig ért a szám.
A durva motorfék először megijesztett,utána kifejezetten tetszett.
Sokan N-esre akarják átalakítani az S-es változatot,ami nem véletlen.
Sokkal kényelmesebb,nagyobb túrára is alkalmasabb.
...és hogy még alkalmasabb legyen itt-ott faragtam rajta:
-magasabb kormány(renthal) Egy zakó után mindenféleképp cserélni kellett a gyárit.A cseréhez a vezetékeket,kuplungbowdent át kell rendezni,a fékcsövet cserélni(fém fékcső,héfal)
-puhább ülés szivacs(Rezső a ferihegyi úton,merem ajánlani mindenkinek) A gyárin pattogtam(70kg)A hátsót is cseréltettem,az utasok szerint érdemes volt
-kapott még egy dobozt tartóval,ezt megpakolva is jól bírta az acél segédváz.(K4-töl már alu a segédváz,a kapaszkodót tartó préselt lemeznek szokása elfáradni,nehezen hegeszthető)
Kipufogót kicsit kiherélve lett némi hangja is.
Légszűrőt szerintem nem érdemes moshatóra cserélni(sok macera,ha nincs időben tisztítva a por bejuthat)a gyári szűrő drága,az utángyártott nem túl szimpatikus,ezért 1500-ös civic gyári,jó minőségű betétjét faragtam bele(szinkronállításnál összehasonlítottuk egy eredetivel,semmi különbség)
Végig kíméltem,inkább nyugisan túráztam vele,csak nagyon ritkán gurult el a gyógyszerem,pályát egyszer látott(én voltam a majdnem mozgó bója)Szelephézagot kb 60eKm-nél kellett állitani,a feszitö még birja.Kuplung,féktárcsák még bőven birják.Láncszettet 2x cseréltem,(saját fejlesztésü turaemelö segitségével sürün kentem)fékbetétet 1x (50eKm-nél),gyári aksi 8 évig bírta,mert minden télen kapott egy merítést+regeneráló töltést.
Fékfolyadékot,telóolajat 3x,hütöfolyadékot 1x cseréltem.(telóba érdemes a gyári 10w helyett 15w-t tenni)
Fogyasztását ritkán figyeltem,de ha kivételesen számoltam akkor 4,2-töl 4,6-ig érték jött ki.
Szerettem, de kicsit már untam,jött egy hirtelen szerelem,hazahoztam az utódját,még mielőtt eladtam volna. Mivel nem tekertettem vissza az órát(könnyen megoldható)és sok van belöle aránylag nehezen adtam el.

Hibalista

- Semmi - ...ha azt nem vesszük bele hogy a hátsótengely elgörbült mert haver stopizott vele egyet(ha vki használtat vesz ezt nézzem meg)

Ide hordtam szervizbe

Motorrad (Tóth Laci)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Jómagam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 79000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? gs500 Következő motorja? f800s
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.