A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 400 V Bandit 1995 (398)

Gsf 400 V Bandit 1995 (398) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Klasszikus kezdő motor kellemes kinézettel

Szöveges ítélet

Első nagymotorom. 10 év kihagyás után egy simsonról ültem át rá. Sokat olvastam előtte, kellemes könnyen kezelhető kezdőgépet szerettem volna ami rövidebb utakra 2 személlyel is használható. Maradt a Bandit.
Eddig nem kellett hogy csalódjak, azt nyújtja amire számítottam. Ez már az újabb kiadás, amin módosítva van elég sok minden. Más a tank, a faridom, levegőszűrő, müszerfal.stb... De a legnagyobb előnye a régebbi 95 előttiekhez képest, hogy van csomagtartója az ülés alatt. Ide lazán befér egy láncspray, eü csomag és izzókészlet, sőt még a kesztyűmet is ott tartom. változó szelepvezérlésű modell, kb 53 Le-vel.
Inkább túrázgatok vele, és ez annyit jelent, hogy 8000-es fordulatnál kb 125-130 at megy hatodikban és még nem vált a vezérlés. Ha csak minden fokozatban a váltásig húzatom, akkor egy középkategóriás autó menettulajdonságait mutatja, ami a normál közlekedésre mindenképp elegendő, még utassal is. Ekkor a fogyasztás alig lépi túl az 5 litert. Nagyon rövidek a fokozatok, sokszor keresem a hetediket. A hatodik már 50 től használható egész 180-190 ig. 160 felett már kicsit bizonytalannak érzem, de addig egész stabil. Ha kipörgetem, akkor elindul szépen, de egy országúti 90-100 as tempónál bizony kettőt is vissza kell pakolni, hogy abba a tartományba érkezzünk, ahonnan már megy is. Amúgy a váltást nálam egy erős csattanás jelzi olyan 8000 nél és utánna megjön azért a hangja is pedig még a gyári dob van rajta. Furcsa volt megszoknom, ha meleg a motor, és kis sebességgel megyek sokáig, vagy dugózom akkor szinte lehetetlen megtalálni az üres fokozatot. Ezen segít egy kis gázfröccs, de inkább az ha még a motor guruló állapotában keresgetjük. A fékek nagyon jók, az első dupla tárcsa kegyetlenül jól fog, de a hátsó 150-es gumit is simán állóra lehet fékezni. Az indítással nincsennek bajaim, szivatóval 2-3 indításra mindig elindul igaz még hideg nem nagyon volt, mióta nálam van.
A futómű tényleg Japános, a hátsó teló majd legkeményebb állásában egy 60 kilós utassal kis útegyetlenségnél már beleér a sárvédőbe a gumi. :-( Az első is nagyon puha, de azon olajcserével állítólag lehet javítani.
A tankóra nagyon csalóka, 150km után már majdnem fekszik a mutató de csak kb 180 körül kell tartalékra kapcsolni ami szerintem még majd öt liter üzemanyagot jelent.
Még erősen szokom a gépet, de szerintem még a jövő szezonban hű társam fog maradni és utánna ráérek gondolkozni egy nagyobb tesón. :-)

Hibalista

- Egy gyújtókábel szívatott meg, ami a pipánál volt eltörve

Ide hordtam szervizbe

Sehová. :-D

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.