Kecses vágtázó, de 200-nál véget ér a tűzijáték
Szöveges ítélet
első motornak vettem. abszolút nem bántam meg. szerintem az 5-6 százezer forint körüli sporttúra kategória egyik legszebb gépe. egyszer fordult elő, hogy bő vizzel lemostam és utána dadogott 1 napig. aztán kiszáradt. egy személlyel elég jól húz. hazafelé (szhbatta), az érdi emelkedőn a sok milliós autócsodákat simán lehet alázni vele. a kezdő vagy újra kezdő motorosoknak teljes szívből ajánlom. hosszabb távon viszonylag kényelmes, de a tankolások közötti szakaszokon (kb.230-260 km), azért jól esik egy kis pihenőt beiktatni. nagyon bírom a kis mocskot, azt hiszem, még jó pár évig együtt gyűrjük a km-ket. vannak belőle nagyon lepusztult darabok, úgyhogy vásárlásnál nem árt vinni magaddal egy szerelőt, aki ért hozzá (nekem 5000-ért jött a srác/alkalom). még mindig olcsóbb. mint több százezerért trágyadombot venni. mérete és hangja alapján (leo vinci dob) minimum 600-asnak nézik. mivel japán belpiacos, ezért alkatrészt kevesebb helyen lehet hozzá venni. én a red baronhoz járok Törökbálintra, ahol mindig be tudják szerezni a hiányzó cuccokat.
Hibalista
- első telószimmeringek
- fesz.szabályzó ~16000.-
- a leo vinci dob a végén nagyon mórickásan állt, ezért egy új összekötő csövet rakattam bele 100halombattán
- termosztát csere, mert nem akart melegedni a motor
Ide hordtam szervizbe
ismerősöm, aki mindig rövid időn belül és megfizethetően javította
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |