A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Dr 650 djebel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kategóriákának legjobbja!Az erő vele van!

Szöveges ítélet

2010 április elején vettem 300 ezer jó magyar forintér.Annyi baja volt,hogy a tulajdonosánál a trafó meghalt,azt 3 hónap után kicserélték,addig állt a vas.Sokáig nem tudták beindítani,pedig szikra volt,és benzin is.A szerelők csak vakarták a fejüket,a tulaj meg már szalonnát akart rajta sütögetni.ahogy volt üzemképtelen állapotban,megüzleteltem a tulajtól,adtam neki egy 125-ös pit-bike-t,+ 50 ezer forintot.Próbálkoztam én is beindítani,természetesen sikertelenül.felvettem a kapcsolatot a 2-vel régebbi tulajával,akinek elpanaszoltam a problémámat.A srác megkérdezte tőlem,a benzin mikori benne?Mondtam,hogy tudomásom szerint,3-4 hónapos.erre azt mondta,itt van a baj forrása!Ugyanis nála is előfordult,hogy ilyen"öreg" benzinnel,valami oknál fogva nem lehet beindítani!(hoppá!ilyet még nem hallottam!)kicseréltem a benzint frissre,és szivatás után elsőre beindult!!!Gyönyörűen pöfögött,ahogyan kell egy ilyen vasnak.Zaj,és füst mentesen!Na mondom végre 1 jó 4T üzletet sikerült nyélbe ütnöm!Szépen elkezdtem vele endúrózni,és nagyon tetszett,hogy a súlyához képest(160 kg)milyen könnyű manőverezni vele,és milyen nyomatéka van!!A gáz adagolását szépen leköveti a blokk,és a hirtelen gázadásra sem gondolkozik,hanem kirobbannak a lóerők belőle!
Lassan elkezdet ciripelni valami benne.Megkérdeztem a szerelő ismerősöm,mennyi a szelephézag.Megmondta!Mint útóbb kiderült,csupán azt felejtette el megmondani,hogy ami értékeket megadott(0,8-0.13)az csak a szívószelep értékei!Szóval én beállitottam a szívót 0.8-ra,a kipufogót 0.13-ra!Kár volt!A motor egy idő után csúnyán kezdett kopogni nagyobb fordulat számon(3 ezer felett).Kicseréltem a vezérműláncot mert nem feszített a feszítő,húztam a kiegyenlitő tengely láncán.Megtaláltuk egy haverral a dr manuál szervíz teljes anyagát,letöltöttük,beállítottam a szelephézagot(szívó:0.8-0.13,kipufogó:0.17-0.22!),de még mindíg zakatol a blokk!Levettem a hengerfelyet,a kipufogó szelep,ahogy kell beégett.Megpróbáltam leszabályoztatni,de 1 kicsit elrontotta a mester,tehát kuka lett a vége.Rendeltem bontott szelepeket,a fészket felmartam,a szelepeket becsiszoltam.Összeraktam,még mindig volt hangja,de már nem akkora.Szétszedtem,de most a hegert is lehúztam,lemérettem mindent,minden értéken belül van!Összeraktam,csak zajos.Ekkor arra gondoltam főtengely csapágy,főtengely lehet a hiba forrása.Teljesen szét durtam,csapágyak le,főtengely ki.A főtengely kicsit csilingel,de nem veszélyes,a csapágyak közül az egyik kicsit hangosabban gördül.Elvittem a főtengelyt,dugót,hengert,hengerfejet kompletten az egyik ismerősömhöz,(Horváth Pál,többszörös motokross bajnok,sajnos már nem versenyzik!)a fötengelyt szétnyomatta,a tűgörgőt kicseréltük(de nem kellett volna,mert nem volt nagy kopása),megmérte inikátor órával a hüvelyt,és 2 tized kopása van!(16 év alatt ennyi kopás nem is rossz!)Valószínű nagyobb fordulaton ez kolompolt!A kompressziót elözőleg megmértem,9 bar volt,ami már a fúrás előjele,attól függetlenül,hogy nem füstölt a motor!A gyári érték 11 bar. Tehát most felújjítva a főtengely,újj csapágyakat kapott.Összerakás ezután következik.Még tervben van a fúratás,és új dugómde valószínű csak pár hónap múlva!Addig összerakom és a régi dugóval gurulok 1 keveset.
Összegezve mindent azt tudom elmondani róla,hogy ezek ellenére nem bántam meg a vételt,mert nagyon megbízható,üzembiztos,nyomatékos,kényelmesen motorozható hosszabb túrákon is,mert nem kell vele birkozni.Nagyon jól kezelhető,nehezebb terepen is.Fogyasztása nagyon jó,terepen,az alföldön,kemény talajon,80-120-as tempóval,dinamikus gyorsításokkal,5 maximum 6 liter,de akkor nagyon ütnöm kellene a lovakat!De én állat barát vagyok!:)
Nekem be jön ez a motor,csupán a súlya lehetne vagy 40 kilóval kevesebb!De majd a következő motorom olyan lesz!
Ha valakinek kellenek dr 650 adatok,akkor keressen nyugodtan,nekem minden adatom megvan róla.(csak mert a manual servizt nem lehet csak úgy letölteni!)
Üdv mindenkinek!
Széles utat mindenkinek,benzinben az erő,porban az igazság!

Hibalista

- Kipufogó szelepek:10 ezer (bontott,kompletten) - Vezérműlánc:16 ezer. - Főtengely tűgörgő:14 ezer. - Főtengely csapágy:15 ezer,2 db,Koyo. - Szelepszár szimeringek:2 ezer. - Hátsó kerékcsapágy,szimering:2 ezer. - Teleszkóp szimering+ olaj:8 ezer. - Első-hátsó fékbetét:15 ezer. - Berugó,sebváltó tengely szimering:2 ezer. - Motor olaj Castrol Actevo GP 20W50,2 liter:5 ezer. - Még az idén talán,ha nem jövőre! - Wössner emelt kompressziós dugatyú:45 ezer+fúrás 5 ezer.

Ide hordtam szervizbe

magam szerelem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? xl 600 Következő motorja? Exc 525
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.