A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GS125S  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádom de néha felgyújtanám

Szöveges ítélet

2013 nyarán rájöttem hogy nekem motor kell. Mindenképp 125 és 4ütem jöhetett szóba mert már elegem lett a 2 ütemű kertidíszekből. Megnéztem rengeteg féle falyta motort, az egyiknek én mondtam meg hogy csapágyas a másik 10l benzint nem ért ,hogy felgyújtsam. Mire feladtam volna megjelent ez a kis suzuki. Svájcból jött nagyon szép állapotban volt ahhoz kepest hogy több mint 30 éves. Mindene megvan, gyári suzuki kulcs is beleértve. Hazafelé lábon hazajött de fulldokolt. Rögtön karbi tisztítás egy-két dolog csere és ment is, de sajnos szezon végére letérdelt a fesz. Szab és tekercs csere is kellett. Most már alakul márcsak az alapjáratot kell normálisan be lőnöm és akkor tényleg összeáll. Kezdő motornak tökéletes van benne fokozatkijelző is gyárilag ami működik is és hozza kell tennem 82-es a vas. Szeretem imádom ha megy de ha szarakodik legszívesebben felgyújtanám a p*csába!

Hibalista

- Amikor megvettem nem volt benne légszűrő mert megette a motor 4-5e Ft Angliából mert itthon azt se tudják, hogy létezik ez a típus, 1 aksi 10e a rossz fesz. szabályzó miatt kifingott, gyertya csere NGK 1400ft,elektromos problémák miatt szerelőhöz elvittem 37ezer Ft

Ide hordtam szervizbe

Krisztián: Solymár Mátyás Király u. 67

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2300
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Xc125 beluga 4T Következő motorja? Még nem tudom de ez megmarad, városba nincsen párja
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A legjobb kezdés

Gs 500 E 1995 (487) - 1996
2009.01.26 5500   3,7

Megbízható Japán

Gs 500 E 2000 (487) - 2000
2013.09.21 11000   -

" Szép ami érdek nélkül tetszik "

Vzr 1800 2006 (1783) - 2007
2007.07.11 7000   3,5

(Rém)Álom!!!

Gsx-R 600 2001 - 2001
2015.02.13 38000   4,0

1 napos utitárs

GSX-R 600 K4 - 2004
2013.10.22 6000   -

1100 W, a valóra vált álom

Gsx-R 1100 1995 (1073) - 1996
2008.07.14 5000   4,0

125ccm-4 t nem egy repülőgép de ahova kell elvisz

DR 125 SM - 2009
2014.09.01 5300   5,0

4hengeres p21

gsx 750 inazuma - 2002
2013.05.13 3000   -

4t

Dr-Z 400 E 2006 (398) - 2005
1999.11.30 14000   -

53000km együtt, meglepetés nélkül.

Xf 650 Freewind 2000 (644) - 2000
2021.11.17 53000   -

6000-től egy vadállat

Gs 500 E 2002 (487) - 2003
2007.01.28 14000   3,0

90000 km

Gsx 600 F 1997 (599) - 1992
2013.07.11 90000   4,7

A 400ccm blokk mindenre OK

AN 400 burgman - 0
2012.01.20 6000   -

A BÖLÉNY tovább vándorol

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2014.01.07 16000   4,2

A Gésa

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2011.12.28 12000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 53