Az utak királya
Szöveges ítélet
A motort 2008 novemberében vettem. Olaszországból behozott motor volt. Kicsit rizikósnak éreztem, mert menni nem tudtam vele, tekintve a szar időt. Szerencsére a srác lebontotta a burkolatot, hogy rendesen körbe tudjam nézni. Járása szép volt, sehol egy olajfolt, úgyhogy megvettem. Nem is csalódtam benne. Csúszott gép volt, így kapott a jobb oldala új festést és már készen is állt.
Menetdinamikáról annyit, hogy ezres, ezért nyomaték probléma sosincs. Teljesítménye elmarad a mai ezresektől, de közúton még ezt sem lehet kimotorozni. Bár azért a gyári 7,3s-os 200-as sprint nagyjából megegyezik a mai ezresekével, szóval nincs szégyenkezni valója. Én vágott pályagumival használom, ezért rohadtul fordulékony. Fékei is jók bár én kevlár csövekkel használom. A kormány kicsit mélyebben van a mai gixxerekénél de meglehet szokni. Az ülés viszont fényévekkel kényelmesebb egy újabb sb-nál. Fogyasztásáról annyit, hogy az alsó limit kb.: 6 liter a felső 10 liter. Ez függ a jobb kéztől.
A motort hihetetlen élvezet vezetni. Vezettem már sok más motort, fiatalabbat is, de az enyém még mindig annyira egyben van, hogy nem cserélném le újabbra. A forgalomban nincs ellenfele lényegében. Egy szó mint száz, ha egy jó motort szeretnél akkor ezt a tipust bátran ajánlom.
Hibalista
- Másodlagos pillangószelep állító szervomotor (alapjárati motor), csak szívósorral együtt lehet kapni. Bontóból 50.000 Ft. Más eddig nem romlott el kopp...kopp...kopp!
Ide hordtam szervizbe
Egy ismerőshöz vittem. Általában, ha baja van, akkor én szervizelem, de a fentebb említetthez már a villáskulcsnál komolyabb műszer kellett.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | Bandit | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |