A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 1000 2002 (988)

Gsx-R 1000 2002 (988) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utak királya

Szöveges ítélet

A motort 2008 novemberében vettem. Olaszországból behozott motor volt. Kicsit rizikósnak éreztem, mert menni nem tudtam vele, tekintve a szar időt. Szerencsére a srác lebontotta a burkolatot, hogy rendesen körbe tudjam nézni. Járása szép volt, sehol egy olajfolt, úgyhogy megvettem. Nem is csalódtam benne. Csúszott gép volt, így kapott a jobb oldala új festést és már készen is állt.

Menetdinamikáról annyit, hogy ezres, ezért nyomaték probléma sosincs. Teljesítménye elmarad a mai ezresektől, de közúton még ezt sem lehet kimotorozni. Bár azért a gyári 7,3s-os 200-as sprint nagyjából megegyezik a mai ezresekével, szóval nincs szégyenkezni valója. Én vágott pályagumival használom, ezért rohadtul fordulékony. Fékei is jók bár én kevlár csövekkel használom. A kormány kicsit mélyebben van a mai gixxerekénél de meglehet szokni. Az ülés viszont fényévekkel kényelmesebb egy újabb sb-nál. Fogyasztásáról annyit, hogy az alsó limit kb.: 6 liter a felső 10 liter. Ez függ a jobb kéztől.

A motort hihetetlen élvezet vezetni. Vezettem már sok más motort, fiatalabbat is, de az enyém még mindig annyira egyben van, hogy nem cserélném le újabbra. A forgalomban nincs ellenfele lényegében. Egy szó mint száz, ha egy jó motort szeretnél akkor ezt a tipust bátran ajánlom.

Hibalista

- Másodlagos pillangószelep állító szervomotor (alapjárati motor), csak szívósorral együtt lehet kapni. Bontóból 50.000 Ft. Más eddig nem romlott el kopp...kopp...kopp!

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerőshöz vittem. Általában, ha baja van, akkor én szervizelem, de a fentebb említetthez már a villáskulcsnál komolyabb műszer kellett.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Bandit Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A legjobb kezdés

Gs 500 E 1995 (487) - 1996
2009.01.26 5500   3,7

Megbízható Japán

Gs 500 E 2000 (487) - 2000
2013.09.21 11000   -

" Szép ami érdek nélkül tetszik "

Vzr 1800 2006 (1783) - 2007
2007.07.11 7000   3,5

(Rém)Álom!!!

Gsx-R 600 2001 - 2001
2015.02.13 38000   4,0

1 napos utitárs

GSX-R 600 K4 - 2004
2013.10.22 6000   -

1100 W, a valóra vált álom

Gsx-R 1100 1995 (1073) - 1996
2008.07.14 5000   4,0

125ccm-4 t nem egy repülőgép de ahova kell elvisz

DR 125 SM - 2009
2014.09.01 5300   5,0

4hengeres p21

gsx 750 inazuma - 2002
2013.05.13 3000   -

4t

Dr-Z 400 E 2006 (398) - 2005
1999.11.30 14000   -

53000km együtt, meglepetés nélkül.

Xf 650 Freewind 2000 (644) - 2000
2021.11.17 53000   -

6000-től egy vadállat

Gs 500 E 2002 (487) - 2003
2007.01.28 14000   3,0

90000 km

Gsx 600 F 1997 (599) - 1992
2013.07.11 90000   4,7

A 400ccm blokk mindenre OK

AN 400 burgman - 0
2012.01.20 6000   -

A BÖLÉNY tovább vándorol

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2014.01.07 16000   4,2

A Gésa

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2011.12.28 12000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 53