Álommotor, kikapcsol az agyad....
Szöveges ítélet
Az első gigszererem, majd egy évesen vettem, új állapotban szinte. Ez az első komolyabb motorom, előtte egy Honda CBF600s-em volt. Ahoz képest, h az túra motor volt, k.ára fájt mindig a hátam rajta.
Én 189cm magas vagyok és suzin a kényelem számomra pompás, ami annak is köszönhatő, h állitható rajta minden. A futóműve ugyanaz mint az 1000es gigszer alatt van,(egy profi versenyző mondta nekem), nem is szabad elállitani, úgy jó ahogy a gyárból kijön.Csak a vérprofik tudják kihasználni...amúgy atombiztos a futóműve! Általában a haverokkal szoktam menni mocizni, nekik főleg R1, GSXR1000 vannak, de simán lehet velük tartani a tempót.Versenypályán meg azt mondják, ha érzed a motort simán letolod a nagyobbakat.Szerintem aki azt mondja kevés a 750-es az hazudik, persze egyenesben mindenki gyors...Amúgy simán viszi a 284et, kiprobáltam, az erő 10000-től brutálisan megy, viszont rettentő kezes.Ezektől a gépektől már nem kell megijedni finoman kezelhetőek.A gyári kipuffanccsal brutaliti hangja van, nem is cseréltem le,az R1 kenterbe veri.A csuszókuplung brillánsan teszi a dolgát.Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- semmi,
Ide hordtam szervizbe
Suzuki
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2100 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |