A Végleges
Szöveges ítélet
Sziasztok!
Most járunk a negyedik évben a motorommal.Előtte Honda Dominátorom volt.
Mivel benne járok a korban,kerestem egy alacsonyabb kivitelű járművet.
A lényeg az igénytelenség,és az egyszerűség volt,de ugyanakkor szerettem volna egy megbízható,erős gépet venni.
Sok motort néztem,egyenlőre hirdetésekben,és próbáltam találni egy megfelelőt.
Volt pár elvárásom.
Ne legyen láncos,ne kelljen kenegetni időnként.
Mivel két személlyel megyünk,legyen elég lóerő,nyomaték,de azért ne zabálja fel a család havi költségének a felét!
Persze ismerve a magyar utak minőségét,legyen "hosszú" távon is kényelmes.
Azért persze valamilyen szinten az is cél volt,hogy az emberek kapják fel a fejüket,ha arra járok!
4 motort néztem meg,mire döntés született.Igazából gyanúsan jól nézett ki a jelenlegi motor az előző gazdájának a hirdetésében.
De mire az első három jelentkezőt személyesen felkerestem,csak megnéztem ŐT is.
Igazából a kora is kicsit visszataszított.
De elmentem,megnéztem.
Mikor kitolták a garázsból,a család látta rajtam,hogy ezt hazavisszük.
Kipróbálni módjával tudtam,mivel tél volt,és le volt fagyva az út.
Utánfutóval hoztuk haza.
A lerakodó rámpától a garázsig mentem vele,(2 km),de élmény volt!
Alig vártam a tavaszt.
Azóta együtt rójuk az utakat.
Remélem sokáig!
Amíg tehetem,nem adom el!
Persze van hibája.
Mivel szegény japánok a saját méretükre készítették,méret problémák vannak vele.
A hátsó utasnak az eredeti lábtartóval kényelmetlen az utazás.Szerencsére az egyik kereskedelmi oldalon találtam lábtartó toldót,ami orvosolta a problémát.
Azóta csak 200 kilométerenként kell megállni az utas miatt.
Mivel az én termetem 188 centi,nekem sem ártana egy előrehelyezett lábtartó.
Ha valaki egy megbízható,sallang mentes,nagy teljesítményű,húzós,mutatós,igénytelen,viszonylag kevés fogyasztású motort szeretne,csak ajánlani tudom!
De az enyémet ne keressétek,soha nem lesz eladó!
203 kilométert lehet elmenni vele ,aztán még ott a tartalék.Elvileg 3 liter a tartalék,de ez sok mindentől függ.
A lényeg,hogy igaz,csak 4 sebességes,de a 4. sebesség 50 kilométer/órától,a végletekig.
150 volt a legtöbb,amit mentem vele.Menne még,de akkor már letép a szél róla.
De előzésnél nem kell gondolkodni,ha kell,megy!
Csak két személlyel közlekedem.A fogyasztása 5-6 liter,vezetési stílustól,és forgalomtól függő.
Persze hozzáteszem,nem vagyok egy "kanyarvadász".
Hibalista
- Index relé.Persze pénteken romlott el.Mivel hétvégén motorozni KELL,és már nincs nyitva semmi,a helyi mg.boltból szereztem Simson index relét.Azóta azzal közlekedem!
- Mikor megvettem,mondták,hogy lassan kuplung lamellákat kell cserélnem.Igazuk volt.Ismerős csinálta,nem számolt munkadíjat.28000 volt a lamellakészlet.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Dominátor | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |