A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

SV1400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Végleges

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Most járunk a negyedik évben a motorommal.Előtte Honda Dominátorom volt.
Mivel benne járok a korban,kerestem egy alacsonyabb kivitelű járművet.
A lényeg az igénytelenség,és az egyszerűség volt,de ugyanakkor szerettem volna egy megbízható,erős gépet venni.
Sok motort néztem,egyenlőre hirdetésekben,és próbáltam találni egy megfelelőt.
Volt pár elvárásom.
Ne legyen láncos,ne kelljen kenegetni időnként.
Mivel két személlyel megyünk,legyen elég lóerő,nyomaték,de azért ne zabálja fel a család havi költségének a felét!
Persze ismerve a magyar utak minőségét,legyen "hosszú" távon is kényelmes.
Azért persze valamilyen szinten az is cél volt,hogy az emberek kapják fel a fejüket,ha arra járok!
4 motort néztem meg,mire döntés született.Igazából gyanúsan jól nézett ki a jelenlegi motor az előző gazdájának a hirdetésében.
De mire az első három jelentkezőt személyesen felkerestem,csak megnéztem ŐT is.
Igazából a kora is kicsit visszataszított.
De elmentem,megnéztem.
Mikor kitolták a garázsból,a család látta rajtam,hogy ezt hazavisszük.
Kipróbálni módjával tudtam,mivel tél volt,és le volt fagyva az út.
Utánfutóval hoztuk haza.
A lerakodó rámpától a garázsig mentem vele,(2 km),de élmény volt!
Alig vártam a tavaszt.
Azóta együtt rójuk az utakat.
Remélem sokáig!
Amíg tehetem,nem adom el!
Persze van hibája.
Mivel szegény japánok a saját méretükre készítették,méret problémák vannak vele.
A hátsó utasnak az eredeti lábtartóval kényelmetlen az utazás.Szerencsére az egyik kereskedelmi oldalon találtam lábtartó toldót,ami orvosolta a problémát.
Azóta csak 200 kilométerenként kell megállni az utas miatt.
Mivel az én termetem 188 centi,nekem sem ártana egy előrehelyezett lábtartó.
Ha valaki egy megbízható,sallang mentes,nagy teljesítményű,húzós,mutatós,igénytelen,viszonylag kevés fogyasztású motort szeretne,csak ajánlani tudom!
De az enyémet ne keressétek,soha nem lesz eladó!
203 kilométert lehet elmenni vele ,aztán még ott a tartalék.Elvileg 3 liter a tartalék,de ez sok mindentől függ.
A lényeg,hogy igaz,csak 4 sebességes,de a 4. sebesség 50 kilométer/órától,a végletekig.
150 volt a legtöbb,amit mentem vele.Menne még,de akkor már letép a szél róla.
De előzésnél nem kell gondolkodni,ha kell,megy!
Csak két személlyel közlekedem.A fogyasztása 5-6 liter,vezetési stílustól,és forgalomtól függő.
Persze hozzáteszem,nem vagyok egy "kanyarvadász".

Hibalista

- Index relé.Persze pénteken romlott el.Mivel hétvégén motorozni KELL,és már nincs nyitva semmi,a helyi mg.boltból szereztem Simson index relét.Azóta azzal közlekedem!
- Mikor megvettem,mondták,hogy lassan kuplung lamellákat kell cserélnem.Igazuk volt.Ismerős csinálta,nem számolt munkadíjat.28000 volt a lamellakészlet.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Dominátor Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A legjobb kezdés

Gs 500 E 1995 (487) - 1996
2009.01.26 5500   3,7

Megbízható Japán

Gs 500 E 2000 (487) - 2000
2013.09.21 11000   -

" Szép ami érdek nélkül tetszik "

Vzr 1800 2006 (1783) - 2007
2007.07.11 7000   3,5

(Rém)Álom!!!

Gsx-R 600 2001 - 2001
2015.02.13 38000   4,0

1 napos utitárs

GSX-R 600 K4 - 2004
2013.10.22 6000   -

1100 W, a valóra vált álom

Gsx-R 1100 1995 (1073) - 1996
2008.07.14 5000   4,0

125ccm-4 t nem egy repülőgép de ahova kell elvisz

DR 125 SM - 2009
2014.09.01 5300   5,0

4hengeres p21

gsx 750 inazuma - 2002
2013.05.13 3000   -

4t

Dr-Z 400 E 2006 (398) - 2005
1999.11.30 14000   -

53000km együtt, meglepetés nélkül.

Xf 650 Freewind 2000 (644) - 2000
2021.11.17 53000   -

6000-től egy vadállat

Gs 500 E 2002 (487) - 2003
2007.01.28 14000   3,0

90000 km

Gsx 600 F 1997 (599) - 1992
2013.07.11 90000   4,7

A 400ccm blokk mindenre OK

AN 400 burgman - 0
2012.01.20 6000   -

A BÖLÉNY tovább vándorol

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2014.01.07 16000   4,2

A Gésa

Gsx 1400 2005 (1242) - 2005
2011.12.28 12000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 53