A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Sv 650 S 2006 (645)

Sv 650 S 2006 (645) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A fekete jóságos ördög

Szöveges ítélet

2008.05.28.

2004-es gyártású, még az ezüst vázas verzió, de 2005.07 havi forgalomba helyezésű. Így mondhatom, hogy 2,5 évesen vettem 24.500 km.-el. Ez az első igazi "nagy" motorom, de ettől eltekintve objektivnek maradva is azt mondhatom, hogy jó választásnak tűnik annak ellenére, hogy ezidáig extra elfoglaltságok miatt mindössze csak 2000 km.-t mentem vele. A formája tetszik, a kezelőszervek "kézre állnak", kijelző stb. sztem úgy jó ahogy van. Negativot talán egyedül az üléspozició miatti kéz és fenék elfáradásra tudnék mondani. Ezt majdnem mindenki megemlíti, de sokan írják, hogy egy idő (3-4 ezer km.) után hozzászokik az ember. Én is ebben reménykedek. Akkor valószínüleg semmi rosszat nem fogok tudni mondani róla. Az is igaz, hogy 110 km/h felett már szépen megtart a menetszél is, olyankor semmi gondom az üléshelyzettel.
A hangja lehetne egy kicsivel jobb, de egy dobbal orvosolható. Én valszeg hagyom a gyári dobot. Futóműve nekem nem tűnik lágynak, sőt. Közepes beálításokkal is rosszabb minőségű úton keménynek tűnik.
Kezelhetősége szerintem kiváló. Ezzel a motorral vizsgáztam és minden ok volt. Persze lépésben haladva a sportos jellegéből fakadóan nem volt annyira "fordulékony" egy 8-as leírásakor a rutinpályán, mint egy túragép, de kellő gyakorlással simán teljesíthető.
Fékek sztem korrekt, tesztelésem szerint nagy tempóról fékezve is nagyon jól lassít.
Fogyasztását folyamatosan figyelem, idáig átlag 4,7 l/100 km.volt. Egy alkalommal párommal lassú túratempóban (chopperesek is voltak) lenyomtunk egy délután 350 km.-t átlag 4,1 literrel.
Összegezve úgy gondolom jól választottam. Jó áron kaptam egy megbízható eladótól egy szép és jó tulajdonságokkal rendelkező túra-sport motort. És a V2 nagyon ott van !!!!
Teljesítménye nekem bőven elegendő még ha a párommal utazunk is.
Szervízek:
Csak kopó alkatrészt cseréltettem idáig. Rögtön a megvétel után láncot és első-hátsó lánckereket cseréltettem, mert az eladó jelezte hogy szükséges, nomeg látszott is. Ennyi km.-nél mondjuk már illik is. Lassan az olajcsere jön, az sem lesz vészes, kb. 10 rongyból megáll majd.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

S. Károly

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.