A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R1000 2007 (999)

Gsx-R1000 2007 (999) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Csigaszemű

Szöveges ítélet

Eddig csak gixerem volt.

Az ifjú Albert Einstein kora szeptemberben iskolába megy kék köpenyben, fehér karján megcsillan a nap, Einstein anyuka meg ragaszt rá egy rikító narancs R-es vinyettát, mert a gyerek egész nyáron ki se jött a szobájából, csak azt hajtogatja, hogy "relativitás-relativitás": ha a sok gondolkodásban eltévedne hazafelé, erről fel fogják ismerni a járókelők.

Meg nem értett zsenialitás. Kompakt űrtechnológia. Egyesek szerint sugárzik róla az aggresszivitás, barátnőm szerint ő a Csigaszemű. Sokat gondolkoztam, mire hasonlít az ülése, aztán beugrott: a brutál sportmotorcsónakok ülik meg pont úgy a vizet (és szállnak el néha 200-zal), mint ahogy a K7 ül a levegőre.

Ha tehetném, lakást terveznék köré: bárszékek helyett minden reggel a tankon dobnám be a reggelit. A fejidom világítana a falból a nappaliban, a tükrökben lenne a magas, a kipufogóban a mélynyomó.

Nem taglalom, mindenki kívülről fújja az adatlapot. Gáz-Sebesség-Xarosgatya. Fék mehet a kukába: következő szezonra fémháló fog a fékcső köré szövődni. Ez a kör kötelező, ha tavaly jut eszembe, talán 1 balesettel kevesebb. (Bukógombát érdemes ráapplikálni, behozza az árát.) Ezzel le is zárnám a hibalistát. A többi ugyanis nem érdekel. (A hátul ülőnek nem túl kényelmes, de ha szeret motorozni, nem fog rá gondolni. Ha nem szeret, akkor meg pláne nem!)

A 600-asnak puhább volt az ülése, de 1200km nem rosszabb rajta, mint bármilyen középosztályú autóban. Már a beindítás után úgy érzed, a szíved kilépett a testedből, a vérnyomásod 116 Nm, induláskor pedig az idegek nem a bőröd alatt végződnek, hanem azokban a kis szőrökben a gumi felületén, meg a profilban. És úgy dől, úgy reagál a gáz, azt csinálja, amit mondasz neki. Illetve amit gondolsz. Nem, ez így nem jó: először csinálja, aztán biccentesz, hogy "igen, vmi ilyesmire gondoltam volna, ha van rá időm".

Az ideális tanár: ha tudod az anyagot, nem csalódsz benne. Ha kicsit nem tudod, segít. Ha nagyon nem tudod, büntet. Lehet vele száguldozni, könyökölni a kanyarban az úttestre, hiszen könnyedén megold szinte minden szituációt, de a rojtos gumi után előbb-utóbb úgyis jön a rojtos szoknya, meg a rojtos szemfedő. A szoknyáig pont most jutott a szomszédom a K4-ével, egyedivé teszi a szürke szigszalag. :)

A fogorvosomnál derült ki pár éve, hogy allergiás vagyok az adrenalinra: heves szívdobogás, szédülés, hányinger kísérte az injekciót. Ha előbb van gixerem, hamarabb tudtam volna, de így is még valami kiderült: az adrenalin a bal fülem mögött termelődik és a nyaki csigolyák mellett csorog le, végül szétoszlik a testemben, miközben Baden-Badennél a B500-on kergetem a kanyarokat.

Ezekután is csak gixerem lesz.

Hibalista

- Elém kanyarodtak Németországban, a szervíz horribilis összegű volt, ráadásul később kiderült, hogy életveszélyes állapotban adták át (csavarok nem meghúzva, jobb kipufogótartó elhajolva, a teljes gázkar-egység elválva a kormányvastól!)
-
- Egyébként semmi, a gyári Bridgestone alig kopott, pedig 6K lement (mondjuk jórészt autópályán).

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Motobike (Oberasbach, GER): felelőtlen, lehúzós társaság, hányaveti tulaj, a kutyája lerángatja rólad a gatyát, mire fél óra múlva sorra kerülsz. :)

Motorrad Hiller (Stuttgart, GER): annyi volt a 6000-es szervíz,mint az előzőben a teljes szerelési (nem anyag-) költség (értsd: elsővilla-, tükör-, fejidom-, kormánystabi-csere, a lista 2 oldal). A gázbowden lötyög (valszeg az újjáépítés miatt) szerintük ez normális. Szintén soha többet. (És ugyanolyan fajta a kutya.)

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Suzuki Hollós: az eddigi egyetlen normális szervíz, mindent szépen leírnak, tanácsot adnak, ÉS VAN IDEJÜK AZ ÜGYFÉLRE! Árban sincsenek elszállva. A 600-assal is voltam náluk még anno, akkor is kifogástalanok voltak. Ajánlom a többi szervíz figyelmébe.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.