A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

400 ie 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Scara

Szöveges ítélet

Scara 400 ie.,nem volt ilyen alkategória,ezért dobtam be ide.
Szerencsém volt a vételnél, magánkézben lévő gép, ténylegesen megkimélve.Tulajnak ideje nem volt már motorozni, nekem viszont kellett egy második moci a nagy olaj-levegős GSX mellé rövid távokra, amikor az idő is jó.
Ötszázas Beverly volt a cél de azok a tipusok amiket kinéztem drágán voltak kitéve.A Scara már régen is tetszett, bár az ötszázas a bumszli elejével meg a fura lámpájával már nem az ideálom.Nem is tudtam erről a négyszázasról egész addig amig meg nem néztem a tipusokat.Kicsit kisebb ugyan a motorja de pont elég az erő a használatra.Ugye 34 lóerő nem a világ vége de nekem pont ideális városi cikázásra vagy “helyközi “ használatra.
Imádok két keréken gurulni ha az idő is jó, meg amikor nem akkor is, na ez a kis dög az esőtől is óv, természetesen már a megvétel után hazafelé sikerült belefutnom egy esőbe, el is csodálkoztam hogy milyen jó a védelme e téren(is).Kis plexi,magasitóval, 80 fölött már van örvénylés de nem vészes.Lábat behúzva tuti szélcsend van a gépen.Ami fura volt az a variátor, meg kell szokni hogy ösztönből ne akarjak kuplungolni, lábbal fékezni satöbbi.De ez pár kilométer alatt megszokható, onnantól kezdve stabil gurulás lesz.Stabil mert a nagy kerekeknek hála nem pattog, hátul is elég széles (robogós viszonylatban) 150-es gumi tapad az útra.Egyenesfutása példás,nem billeg,nem instabil kis tempónál mint a hasonló testvérei,ebben is jó a nagyobb kerék.Ülése még egy ekkora magamfajta magas egyénnek is kényelmes,a legtöbb amit egyszuszra letekertem vele az kétszáz kilométer volt nem okozott gondot.Vittem utast is, párommal felavattuk, mésiscsak túra robogóként emlegetik, nem mondom azt hogy nagyon kényelmes de tutira más mint az egynégyessel.De az öreg Suzin több a hely.Műszerfala egyszerű, középen a speedo,jobbra egy digitális kijelző a napi,összes kilométerre, az üzemanyag szintjelzővel meg az órával.Balra a vízhőfokmérő van egy csomó piktogrammal körülvéve.Gyári kipuffal csöndesen lehet suhanni nem remeg, kis fordulaton már fog a kuplung.Dönthetőségét a középállvány illetve a variátorház limitálja, könnyen dobálható egyik kanyarból a másikba.Dual fék, megszokást igényelt nekem, nincs külön hátsó fék viszont fog mint a horgony.Gyárilag fémhálós fékcsövekkel van szerelve, meglátjuk mennyire tartós.Kis motorja injektoros,négy szelep, szép csöndes alapjárat.Ami gondot okoz nekem az a gyári riasztó.Miért nem lehet egy nyamvadt transzponderes kulcsot adni,van egy távkapcsoló meg egy riasztó ami önmagát élesiti 2 perc után ha leáll a motor.Mozgásérzékelős is tehát ha elfelejted hogy aktiv és leveszed középállványról akkor visít,de még hogy.Az viszont jó hogy az ülés alatti rekeszt is nyithatom a távkapcsolóról.Az a rekesz nem semmi.Be tudok vele vásárolni, ha a hátsó dobozt is viszem akkor tényleg meg lehet pakolni a gépet.Van elöl kesztyűtartó, pénztárca jogsi miegymás belefér, bal oldalt 12V-os aljzat, akár telefont is lehet tölteni vagy navit etetni menet közben.Lámpája megfelelő,be kell lőni és nem fog vakitani senkit,szépen bevilágitja az utat, hátulról is jól látható.Menetteljesitménye szerintem elég, én 195 magas vagyok és cirka egy mázsa, alattam is teszi a dolgát de ugye ez egy robogó, ami arra amire kitalálták tökéletesen alkalmas.Utazóban stabilan tudja a 100-110 körüli tempót, elvileg 140 körül van a vége de ezt a gépet nem akarom szétnyúzni, ha kell a kraft akkor ott a GSX.
Fogyasztás:
Nálam vegyes használatban valahol 4 liter körül mozog.Ebben van városi cikázás, helyközi rohangálás és laza gurulás is.Gondolom túrázva, esetleg utassal ez több is lehet.Olajat nálam minimálisat fogyasztott, a nívó közepéig ment le a szint ez kb 2 decit jelent az 5000 kilométer alatt.Szerelhetőségére még nem tudok mit mondani, olajat
cseréltem kétszer illetve kapott egy gumit előre.Viszont az olajcsere az vicces a kipuff mellé rakott szűrővel.Művészet kiszedni az tuti.
Tipushibáról nem tudok, vízpumpát szokták felhozni meg a fesszab. túlmelegedést.Ezekre figyelek.Maga a motor hozza azt amit elvárok tőle, megy, teszi a dolgát, eszembe sem jut hogy olasz.Lehet hogy szerencsém van vele.
Viszont meg kell nézni hogy honnan vesz az ember mocit.Bele lehet futni egy végtelen szívásba is, főleg ha törött vagy tákolt a vas.Nekem közel 3 hónap keresgélés volt ez a példány.Ha történik valami akkor jön az update.
Mindenkinek széles utat.

Hibalista

- Olajcsere, elsőgumi.Más nem.

Ide hordtam szervizbe

Saját magma csinálom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Mellette van egy GSX Következő motorja? Egyenlőre marad.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.