Robogusz Makszimusz
Szöveges ítélet
Bár maholnap harminc leszek, ez lett az első motorom. Nálam kimaradtak az egykerekező, stoppiező donor-évek, viszont az állandósult dugók, illetve római és párizsi benyomások robogóra ültettek. Mivel gyakran utazunk ketten, legalább 250es robogót kerestem, de a burgmann szerű csatahajókat túlzásnak találtam.
Maga a darab egy ST szériás 25 ezret futott olasz import. Erre mondják, hogy "korának megfelelő állapot": némi olajfogyasztás, nyikorgó műanyagelemek. Másfél év alatt 6000 km-t tettem bele -- ebből egy 2x300km-s hétvégi kiruccanás volt a csúcs ;-) . Ha apróságokat nem számítjuk (lemerült az elem a kvarcórában, a rosszseb fogja ezért lebontani a fél elejét...), megbízható..
Az alap karbantartás otthon végezhető és ahogy meg tudom ítélni, szerelhető és kimunkált technika -- ahogy a többiek is írták: olaszos (nem éppen japán, de semmiképp nem kínai). Az olajnyomás visszajelző engem is megtévesztett (értsd pánikszerű RTFM az útszélén) és a csereperiódus nálam is kb. 3500 km.
Napi 40-50 km-t járok vele, utassal, felét országúton, felét városban. 3,5-4 liter benzinnel beéri.
Hátrányok:
- hasmagasság
- egy integrál sisak nem fér el az ülés alatt
- a fényszórók a százas tempóhoz már nem elégségesek
- folyton elhajló tükrök
Hibalista
- - a kürt felfüggesztésénél letörött - - elhajlott felnik (is kerék) - - a tükrök lógnak -
Ide hordtam szervizbe
magam javítom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Hasonló építésű, legalább 20 lóerős és legalább 13"-as kerekekkel |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.4/10) |