A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Af1 125 Sport 1990 (125)

Af1 125 Sport 1990 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pörgesd, azt szereti!

Szöveges ítélet

Az említett motorkerékpár az első motorom volt, 1994-ben hoztam be az országba. Nem saját részre, hanem eladásra szántam, de ugye kíváncsiságból kipróbáltam, megtetszett, s egy évet használtam eladás előtt. Tulajdonképpen így lettem motoros..
Annak idején nagyon nagy szám volt, nem állt még minden utcasarkon nyugati motor. Ha leparkoltam vhol a városban, utána mindíg tudtam hol keressem, csak a tömeget kellett figyelnem, mindíg nézegették jópáran, amikor visszamentem. Azután persze jöttek a kérdések, úgyhogy összességében motorral sem tudtam gyorsabban közlekedni, mint autóval.
Ez a gép a versenymotor egyenesági leszármazottja, ennek megfelelő menettulajdonságokkal. 8000-es fordulat alatt a teljesítménye meg sem közeleíti egy jobb ETZ-ét, 8000 és 11000 közt viszont úgy gyorsul, mint egy kis rakéta, meghazudtolva a hengerűrtartalmát. A hangja is szép volt, köszönhetően egy Arrows sportdobnak.
Egy hibába mindjárt az elején belefutottam, mégpedig a motor hazahozatal után nem akart 7000 fölé forogni. A baj csak az volt, hogy annak idején Pécs körül senkit sem találtunk, aki értene hozzá, úgyhogy hónapokig így jártam vele. Később egy faluban találtunk egy szerelőt, aki meg tudta csinálni. Azt mondta, sokat állt a motor, a főtengelyszimmering ráragadt a főtengelyre, s indításkor elszakadt, s ezért nem tudott leforogni a motor. Viszont a javítás után természetesen nagyon örültem az "extra" lóerőknek. Ezek után csak kisebb javítások kellettek, amit egy környékbeli profi szerelő csinált rajta. Eladás előtt elkezdett csattogni a motorja, valszeg csapágyas v. csapszeges lett, de ez nem derült ki, mert így adtam el, gyakorlatilag anyyiért, amennyiben addig volt.
Utólag derült ki, hogy ebben a típusban gyári előírás a 6000 km-enkénti dugócsere, úgyhogy az utsó hibáját sem róhatom fel neki. Én nagyon szerettem a gépet, s tudom ajánlani minden kezdő motorosnak, de csak jól karbantartott gépet vegyetek!

Hibalista

- vezérműtengely szimmering, hajtókar csapágy

Ide hordtam szervizbe

Kozármislenyben egy autószerelő.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Pécs-Hirden egy srác. A nevére nem emlékszem, annak idején a Ranga Laci szerelője volt rallye versenyeken.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.