A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Pegaso 650 Strada 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lehet szeretni, de... :)

Szöveges ítélet

Sportmotorom volt mindig... de szerettem volna, egy utasbarát, kényelmes, olcsó, túrázásra is alkalmas motort, ami tényleg nem visz bele a "hülyeségbe" ,és nem kívánja a tempót...

Röviden, :) próbáltam lejönni a "szer"-ről :)))

Egy Apriliát sikerült összehozni...

Ami tetszett:

Szép motor (eltalálták!!!) Kényelmes! Utasbarát! A tükrökben jól látni! Szép hangja van! (Arrow dobokkal használtam)

Használtan is egész jól tartja az árát...

A motorja (Yamaha) szépen jár, olajfogyasztást nem mértem, váltó-kuplung finom, az egytárcsás fék simán elég... és egész jól fordul!!! A 17-es felnikre nagy a gumi válaszék. (túra, sport, pálya)

A fogyasztása az első méréskor 6,5 volt! (pislogtam is rendesen) Aztán ahogy ment bele a km, úgy csökkent egészen 4,5-ig!!! (100-as túra tempó, megpakolva, utassal) Tehát úgy 4,5-6 körül eszik!

Városban bandázni, korzózni, prüttyögni ideális motor :)

Tetszett még az üzemagyagtank tetején lévő kis rekesz, és az ülés alatti méretes tároló. (sisak nem fér el, de jó pár dolog igen)


Ami nem tetszett:

Nem egy olcsó motor... én 0km-el, 1,3-ért vettem (ennyit talán megért)...de anno 1,8-ért kínálták...

Gyengécske... nagyon gyengécske! Túrázáskor (100-as tempó) az autók megelőzése is nehezen megy! Kettőt vissza (a 2.-at gázfröccsel) aztán nyél gáz... ja és persze behúzódsz közvetlenül az autó mögé "szélárnyékba" ,hogy minél rövidebb legyen az előzési út... közben mivel nem látod, az összes gödröt megfogod..

Kezdőknek nem ajánlom!!! Oké alacsony az ülése, és nem túl erős... de 1 hengeres motor... 3000 alatt rángat, 6000-nél vége van... sűrű és pontos váltások kellenek... ha egy kanyart 3-ban kell venni, és 5-ben hagyod (mert lusta vagy, vagy mert nem tudod felmérni, esetleg óvatosan-lassan-takarékosan szeretnél vezetni) ...képes leblokkolni a hátsó kerék!!!

Szóval ennyi... próbáld ki :) bele lehet szeretni (formája, hangja, olasz, aki szereti az 1 hengereseket) ,de... én eladtam :)

Hibalista

- Az elektromosan nyitható rekesz, sokszor nem nyílott... többszöri próbálkozásra sem... nem javítottam, kézzel működtettem az ülés alatt lévő bowdent...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? GSX-R 1000 Következő motorja? R6R
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.