A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zuk » A 11 (1972)

A 11 Platós 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Tette a dolgát, jó barát volt

Szöveges ítélet

Szomoróan látom hogy még Zuk rol nem irt senki itéletet. Kb ugy 97 körül került hozzánk, dinnyézésre használtuk. Ahhoz képest hogy 1 tonna a megengedett teherbírása simán elvisz 2-3 tonnát is. Egyszer vittünk vele 34 mázsát, 26 a platón a többi utánfuton:)
Az a 60-70Le elegendő ahhoz hogy ilyen nagy sullyal is eltudjon indulni pl emelkedön. Fogyasztása menettulajdonságtol függöen 10-15 között volt. Max sebessége olyan 100km/h, de akkor már eléggé életveszély az érzés. Kb 70 nél meg stabil. A gyújtás képes szinte hetente elállítódni van ez igy. Egy gyertya csere vagy csak szimplán pucolás igazi rém álom. Minden ami a motortérben van uj levágos. Sajna a motorzaj az elég nagy, de legalább jobban meg lehet hallani ha netán szokatlan zaj hallatszódna ki a motortbol. A váltója mindig reccsen 1, illetve hátra menetbe kapcsolva. Rohadni szerencsére nem annyira rohad mivel létra vázas. Egyedüli rohadás a fülke alja, ahová befolyik a viz, illetve oldalt egy két rozsdafolt. Az akksi az anyósoldali ülés alatt van, gyárilag vagyis ahogy mi vettük semmi nem választotta el az ülést és az akkut egymástol, igy történt ugy hogy amikor az ülés jobban rugózott a fémrácsok szépen összezárták az pólusokat, és egyszer amikor már nem birta tovább kettérepedt az akku. De még igy is lehetett inditozni. Azért persze ke lett cserélve.
Ha nincs jol megpakolva akkor sáros uton könnyen elakadhat.
Utoljára kb 5 éve volt használva. Utána már csak csősz"autó" lett belöle. Majd el lett vontatva.
Még annyit irok hogy praktikus hogy lábbal lehet a lenti fúvókákat állítani, elzárni, amik a lábra mennek. A refije elég jo, a fa tetejére is elér:). A motorja sokat kibír.
Manapság már elég ritkán lehet ilyen járművet látni az utakon. Legtöbbjük böl csöszauto, utánfuto lesz. És a végén egyedüli értékként már csak a váz marad:(

Hibalista

- Kuplung tárcsa, fékek, km óra, útánfutó aljzat plusz még ami nem jut az eszembe

Ide hordtam szervizbe

magunk szereltük meg néha 1-2 autü szakis

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zuk A 11 1972

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)