A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » ZIL » 131 (1966)

131 MMZ555 billencs 

Az ítélet értékelése
2,4(7 db)

V8 rakéta- nyasgem dízelek!

Szöveges ítélet

ZIL 130 billencs változata, papíron 130 lovas, a V8 szépen szól és nagyon megy. Megpakolva sem evett többet 30 liternél, de a 26-27L az átlag, 22 alá viszont nem ment soha. A dinamizmusa páratlan, szoci autó lámpától lámpáig soha nem volt ellenfél! Üresen 120, megpakolva rogyásig 110 volt a vége. A legendabeli 100 literes fogyasztás kamu, annyit legfeljebb a 131 6*6 verzió eszik felezővel nehéz terepen, persze rogyásig pakolva. Papíron 45literrel ment el, de csak azért mert mindenki lopta a benzint és eladta. a kilométerórába is sok belepörgött a szico nagyüzemi metódus szerint pl egy egész napos csendespihenő alatt, aztán egy kanna benzinért végigpecsételték a menetlevelet, hogy a munka papíron meglegyen. Na, ilyen stiklik miatt zabált sokat a ZIL, de a valóság ennél pozitívabb. És a dízel ellenfelek (IFA, Csepel, Rába) kikerülése sem okozott soha gondot még megpakolva sem, emelkedőn pedig ezek végképp elmaradtak a tükörben. A halála a sok lopás és üzemanyagárak emelkedése volt, mert akkor a gázolaj sokkal olcsóbb volt a benzinnél, bár abból is benyelt bármely vetélytárs ugyanennyit, csak hát a menettulajdonságok minden tekintetben elmaradtak a ZIl-étől. Aztán sokat leszázalékoltak (dízelesítette9, ezek a megrokkant vasak még ma is szenvednek útjainkon. Szomorú vége lett ennek a nagyszerű vasnak!

Hibalista

- Csak a kuplung egy szűk helyen megforduláskor, ugyanis elégett a sok csúsztatástól

Ide hordtam szervizbe

Volán Tefu saját szervize

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1978
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 26 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

ZIL 131 1966

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)