A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zastava » Yugo (1980-1995)

Yugo GTL 55 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sűvít, mint a puskagolyó!

Szöveges ítélet

Életem első autója, amit nagyon szerettem! 17-évesen vettem 80-ezer forintért 1991-ben. Amikor megvettem, utánna elvittem egy szervízbe (Kaposvárra), amit az egyikismerősöm ajánlott. Ott le is gomboltak rólam 26000 forintot, mert eléggé rossz állapotban volt a kicsike. Ebben a pénzben (akkoriban) bennevolt egy vezérműszíjcsere, 1 féltengely, első hátsó fékbetétek, összekötőkarok, vezérműtrengely szimeringek.... a többire nem emlékszem. :)
Minden esetre akkoriban ez elég sok pénz volt, pláne a fizetésemhez képest. Azután magam javítottam a szekeret.

A lényeg, hogy most is csak szép emlékek fűznek hozzá..... nagyon nagyon pörgött!!! 2-be 110, 3-ba 140, 4-be nem ment jobban 160-nál(enyhe lejtő mellett). Viszont, ha hajtottam, akkor a 10 lityit simán beszippantotta. Akkoriban sokan dicsekedtek a sajátjukkal, hogy milyen keveset eszik (6L) szerintem ez csak akkor fordulhatott elő, amikor nagyon pianóban közlekedett vele az ember. Amúgy nekem a 8-9 volt az átlag és az olajat egy cseppet sem fogyasztotta!

Tinédzser éveim alatt nagyon sok diszkót megjárt autó volt, ami soha sem hagyott cserben, annak ellenére, hogy ezen a kocsim kezdtem megtanulni szereni. 3-év után eladtam majdnem duplájáért, mint amennyiért vettem. (150.000) Ez azért volt, mert akkoriban kezdték behordani külföldről a sok szemétládát (kocsikra gondolok) és kivetettek valami adót rájuk és ez azt hozta magával, hogy eléggé megemelkedtek a használtautó árak.

A szereléssel kapcsolatban... miután ezt eladtam, vettem egy Renault 11 - 1,6 Dieselt, na arra minden szabadidőmet rááldoztam, mert annyi baja volt. Mindíg szerelni kellett! A Renault után a Következő autóm egy VW Vento 1,9TD volt, azzal kevés gondok voltak, jelenleg pedig egy VW Passat 1,9 PDTDI-m van immár harmadik éve és lemerem kopogni, hogy a fékbetétcseréken és egy féklámpa kapcsolón még semmi nem romlott el rajta, pedig chippelve is van rendesen+ami vele jár... GT20-as (V6TDI) turbó+race cooler.

Hibalista

- Kuplungszerkezet eltört, a töltésem soha nem volt tökéletes, valami kontakt hiba miatt, amit soha sem találtam meg.
- Önindítót perselyezni kellett, fékbetétek elöl-hátul cserélve, ennek ellenére soha nem volt tökéletes a kézifékem.
- Hűtőventillátor hőérzékelő, féltengely...stb
-

Ide hordtam szervizbe

Az első szervíz után jórészt magam javítottam a verdát.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ez volt az első! Következő autója? Audi A6 TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zastava Yugo 1980

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)