A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 968 A 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Zápor-Józsi a tajga réme!

Szöveges ítélet

Én még gyermekkoromban szerettem bele, a szüleimnek is ilyen volt 74-t?l 87-ig. Én 95-ben vettem az els?t, aztán 99-ben a másodikat, ami a mai napig megvan. Az els? f?tengelytörésben hunyt el, de azért hozzáteszem, hogy mikor teletankolás után elindultam a benzinkútról, ahova egyébként s?r?n jártam, és a kihajtónál eltörött a fötengely, ezt diagnosztizáltam, beleültem, beindítottam, és hazamentem vele!!!!! El?tte persze volt egy vezérm?kerék- fogelmenésem 160 ezernél.
A második szintén 160 ezernél eldobta a vezérkereket, ezt orvosoltam utoljára egy kis karosszéria-munkával együtt.
Szeretem, mert kényelmes, lágy rugózása van, bár stabilizátorok hiján kanyarban szinte leér a tükör. Városban tartani lehet a tempót a forgalommal, bár mikor megjelenek vele, kicsit mindenki belassít..."Ilyen még van???"
A hátsókerék-hajtás el?nyeit nem ecsetelem, bár én megszállott hátsókerék-hív? vagyok, eddig nem is volt olyan autóm, ami nem az lett volna. Nem is lesz...
Én szeretem, szerettem, bár sosem indultam el sehova megfelel? szerszámok nélkül, és azért néha aprób javításokat kellett eszközölnöm. Ja, és egyszer majdnem leégett, de az az el?z? tulaj által felbarkácsolt Skodáról mentett Jikov karburátor miatt volt.
Városon kívül már nem olyan virgonc, bár egyszer egy kis verseny kerekedett köztem, és egy Wartburgos között...szép látvény lehettünk, mikor 130(!)-cal betéptünk egy faluba. Igaz többet nem ment annyit, és akkor is már ordított a motor, de volt ilyen is. Az a baj, hogy nyáron 100 felett a sebességmér?vel együtt megy az olajh?fok-mér?, és egy kisebb verseny is maradandó károkat okoz a motorban...
Szóval Zapira fel!!!

Hibalista

- Bakelit vezérm?-kerék, 200.000 km környékénél esedékes kötelez? f?tengely-törés. (az egyik 196.000 a másik 202.000)
- Korány.segédirányító kar persely kopás
-

Ide hordtam szervizbe

Én. Mindíg sikerült...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Zaporozsec Következő autója? VW Bogár
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)