A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 966 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Olyan volt, mint Zuzu Petas-szal beszélgetni...

Szöveges ítélet

Még a hőkorban egy 386-os procit akartam venni, de eladták az orrom elől. Így maradt 20.000Ft-om és nagyon mérges voltam.
Felütöttem egy Expressz-t és megnéztem mit lehet kapni ennyiért. Zaporozsec lett belőle...
Valahova rákosborzasztóra kellett kimenni a gépért a Nyírpalota utcába. Ahogy feltűnt a jószág a látóhatáron - a panelház előtti parkolóban - éreztem, hogy ez szerelem első látásra! Dísztárcsa + 4 halogén lámpa, igazi életműzaporozsec!
A belső is igényesen ki volt képezve. Utólag behegesztett Lada ülések, Lada kormány, átlátszó műanyagba öntött, arany kisautós váltógomb és temérdek műszer. (a középkonzolig tele volt kapcsolókkal, órákkal, stb. - bár egyik sem működött)
Nem is nagyon alkudoztam, azonnal kifizettem a kárt és boldogan indultam a V4-es sportállattal hazafelé. Útközben megtankoltam, ami azzal járt, hogy a 40l benzin fele befolyt az utastérbe. Ugyanis lyukas volt a tank...
Aztán este, mikor már majdnem otthon voltam, gondoltam rápróbálok mit is tud az új szerzemény. Az éj leple alatt egy hosszú egyenesben - a mécses jellegű fényszórók által keltett totális vakságban - kihúzattam, vagy 70-ig. Ekkor előtűnt a vak sötétből egy szerenádozó lányosztály az út jobb oldalán. Pánikszerűen beleléptem a fékbe, amire a gép csak annyit reagált, hogy átrántott a menetirány szerinti bal oldalra. Ott meg jöttek szembe. Aztán valahogy megúsztam emberhalál nélkül.
Többet nem is mertem ilyen gyorsan menni.
Mint utólag kiderült csak a bal első fék máködött a kocsin. Később a hátsókat le is kötöttem, ami nem is látszott meg a fékerőn.
A Lada ülések és a kormány nem nagyon passzoltak a kocsiba. Az ülés anyira bal oldalra került, hogy normál pozícióban nem lehetett becsukni az ajtót. Ráadásul jóval magsabb is volt, mint az eredeti ülés. Egyszer egy hosszabb (értsd: >170 cm) cimborám beült a kocsiba. A feje a plafont érte, a térdét nyomta a kormány és nem tudtuk rácsukni az ajtót. A gyerek meg nem tudott kiszállni. Csak ott ült és sírt a röhögéstől...
Egyszer a Ráday utcában defektet kaptam. A kerékcsere 15 perces időtartama alatt a külföldiek egymást lökdösték, hogy le tudjnak fényképezkedni a kocsi mellett.
Az egyik nap lemerült az akksi. Hárman próbáltuk betolni a jószágot, de a legnagyobb lentülettel sem tudtuk egyszer sem megforgatni a V4-es tengelyét. Aznap busszal mentem végülis.
A műanyagba ágyazott, arany kisautós váltógomb sem volt igazából kompatibilis a kocsival. Négyesben olyan szinten rugkapált a váltókar, hogy a félkilós váltógomb folyamatosan a középkonzolt verte (pont fordítva voltak a sebességek - egyes balra hátul). Ha az ember nem figyelt és gyorsan akart visszaváltani előfordult, hogy a váltógomb odacsapta az újját a konzolhoz. Ez szerencsétlenebb esetben egy köröm leeséssel járt.
Az egyetlen sikerélményam az volt, amikor hosszas küzdelemben valahogyan sikerült legyorsulnom egy 105-ös Skodát. De szerintem ez csak véletlen lehetett...

Hibalista

- Már eleve nem működött semmi sem benne :-)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1977
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 1202 Következő autója? Kispolszki
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)