Olcsó, gurul, mi kell még?
Szöveges ítélet
Apámék első kocsija volt. Króm: kilincs, dísztárcsa, díszcsík körbe, tükörház. Ha nem indult: kurbli. Elefántfül ablak, nó: szervófék, kormányzár, ezért lejtőn simán kilehetett kapcsolni a motort, nem volt benne semmi veszély. A bizt. övet utólag kellett megvenni, mikor kötelező lett. A kájha jól melegített, bár zúgott cefetül. Volthozzá komoly szerszámkészlet, meg stekklámpa motortérben levő csatlakozóval. Volt az oldalán belülről a b-oszlopról kapcsolható helyzetjelző. Pár év után vízzel teli hólyagok lettek a fényezésen, ezért fater fogta magát és újrafestette sk. szórópisztollyal. A támladöntés az ülőlap alatt levő drót ráncigálásával volt aktiválható. Ha mentünk vhova, a hegyeket kerülő útvonalat kellett választani.
Hibalista
- A kipufogó állandóan lerohadt róla, a belső ajtókilincsek (króm) eltörtek, a kmóra sose mutatott, mindíg csak ugrált, néhány év alatt rommárohadt az egész ezenkívül otthonról kb 150-km-re lerohadt 2-szer télen, kellemes volt ücsörögni benne, míg jön a segítség.
Ide hordtam szervizbe
apu. dróttal, szegekkel tákolt.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Raffai bácsi zapis guru (rég elment már) Sóshartyán. Nem volt neki lehetetlen.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | skoda120l |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
