A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 968A 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Muszájherkules

Szöveges ítélet

Igazából a szüleim autója volt, én már beleszülettem (akkor volt 1 éves).
Igénytelen, magas kasztni - akármilyen traktorvályús földúton elment (utána
ugyanott a Daciával már felakadtunk), 4 személynek tágas utastér, a
hátsóülés támláján keresztül hallgatva fantasztikusan dübörgött a motor. 13
év alatt 2-szer állt meg a tudomány. Egyszer az egyik gyertya szakadt ki a
menetb?l, és esett bele a hengerbe (a fenti autószerel? ekkor közölte, hogy
ki kell dobni az autót - erre apám hazament 3 hengerrel és otthon javított),
egyszer pedig az ominózus bakelit fogaskerék "darálódott" le. (Ekkor már 10
éves volt az autó.) Alkatrészutánpótlás botrányos volt, Pestre vagy
Békéscsabára kellett járni alkatrészért (Pesten volt egy "márkabolt",
Békéscsabán viszont az ottani Autókeres tudott katalógusból rendelni). Ez az
alkatrészhiány adta meg a kegyelemdöfést, miután a 4. bontott leng?villa is
eltörött alatta. És persze egy id? után már a bontókból is kikoptak ezek az
autók. A legnagyobb találmány azonban a benzinkályha volt, ami úgy f?tött,
hogy 5 centire lenyitott ablakkal autóztunk télen is. Mert ha kikapcsoltuk,
akkor szinte azonnal kisurran a (nem) szigeteléseken a meleg.
A vége felé már az alja is kilyukadt, heggesztgetni kellett. Nagy hátránya
volt még a rettenetesen kisméret? csomagtartó. De hát semmi sem lehet
tökéletes.
Ja, el?z? hozzászólónak: mi autópályán 116-ig jutottunk vele:) Kellett volna
még egy 5. sebesség. A nyomatéka viszont brutális volt, kettesben
alapjáraton elindult. Annak idején azért esett rá a választás, mert tényleg
ezt szállította leggyorsabban a Merkur. 1 évnyi udvaron állás után pöccre indult a motor és még saját lábán távozott.

Hibalista

- bakelit fogaskerék, leng?villa, szélvéd?mosó membránja, leng?villa, hengerfej, leng?villa,...

Ide hordtam szervizbe

Gyöngyös-Sz?l?skert

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1978
Kényelem (8) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Dacia 1310 TLX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)